Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Marketing in Bruno
Dnevnik guruja
Komentarji:   0 29.07.2009

Včeraj sem šel v kino. Gledat Bruna. Film je po mojem mnenju zanič.

Marketinška lekcija? Pri filmih, ki so zanič, moraš vse marketinško delo opraviti, preden prvi gledalec film vidi. O filmu se mora govoriti v vseh medijih. Potem pa ga začneš hkrati predvajati v čim več kino dvoranah. Po tednu ali dveh, ko ljudje dojamejo, da film ni nič posebnega, pokasiraš že večino denarja … Hiter prodor na vseh frontah …

Včasih, ko še ni bilo interneta, mobilne telefonije, facebooka itn. je bila ta taktika še uspešnejša. Inoformacije o slabih filmih se niso tako hitro širile. Seveda pa ravno danes, če je film zelo dober, ne potrebuješ nobenih plakatov, nobenih oglasov. Moč priporočila, ki je najmočnejše marketinško orodje, naredi svoje.

Sem pa bil na vhodu v Kolosej zelo vesel, ko so mi ponudili prospekt, kamor lahko lepim njihove točkice. In glej ga zlomka, dva krogca sta že polna, dve nalepkici sta že natisnjeni na letaku!

kolosej

Marketinškemu guruju se je kar milo storijo …

Pa ne da Kolosejevci berejo moj blog? Ne samo, da berejo moj blog, tudi nasvete, ki jih tu preberejo, upoštevajo v praksi. Čisto možno je seveda tudi, da so prebrali kakšno Cialdinijevo knjigo. Ampak saj je vseeno, ni pomembno, kako so prišli do ideje, pomembno je, da zadevo preizkušajo v praksi. Ne veste, o čem govorim? Potem nujno preberite še ta zapis (Kako bi vi izboljšali to Merkurjevo akcijo). Bravo Kolosej.


na vrh