Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Govorica telesa
-
RetorikaKomentarji: 11 17.07.2009
V praktično vseh knjigah, ki govorijo o komuniciranju, retoriki in javnem nastopanju, avtorji omenjajo naslednjo statistiko:
7% besede
38% ton glasu
55% govorica telesaTorej naj bi le 7% sporočila prenesli z besedami, ki jih izgovorimo, 38% sporočila naj bi prenesli s tonom glasu, za kar 55% sporočila pa naj bi poskrbela govorica telesa.
Vsekakor je govorica telesa pomemben dejavnik. Poglejte spodnjo fotografijo. Na fotografiji je avtor tega zapisa, potem ko je na mreži izvedel teniški udarec.
Kaj mislite, sem zadel in dobil točko ali ne? Čeprav je fotografija statična, vam je verjetno uspelo ugotoviti, da sem točko dobil. Izraz na obrazu, drža telesa … Morda še sami ne veste, kako ste ugotovili, dejstvo pa je, da ste ugotovili.
Vendar moramo biti pri prebiranju takšnih in drugačnih statistik vedno previdni. Zgornje statistike so po mojem mnenju izmišljene. Ne veljajo. Gre za napako.
Gre za približno takšno napako, kot jo je naredil znanstvenik, ki je prvi izmeril vsebnost železa v špinači. Zmotil se je in špinačo proglasil za polno železa. Zato je od takrat naprej tudi mornar Popaj jedel špinačo, da bi otrokom pokazal, kako zelo zdrava je. In starši so nas silili s špinačo, ker so bili prepričani, da vsebuje veliko železa.
V resnici se je znanstvenik pri izračunu zmotil in špinači pripisal 10-krat previsoko vsebnost železa.
Tudi statistika, ki pravi, da je le 7% uspeha javnega nastopa odvisnih od tega, kaj povemo, torej od besed, je seveda napačna.
To trdim na podlagi dvajsetletnih izkušenj, po več kot 1000 javnih nastopih, govorih, seminarjih, ki sem jih do sedaj opravil. To trdim po tem, ko sem govoril že več kot 40.000 ljudem.
Govorica telesa je pomembna, barva glasu tudi. Oboje je zelo pomembno predvsem na začetku, ko naredimo na občinstvo prvi vtis.
Kako pomemben pa je posamezen element, je odvisno od mnogih dejavnikov. Od dolžine nastopa, od cilja nastopa, od sestave občinstva, od tega, ali gre za motivacijski nastop ali za znanstveno razlago pomembnega eksperimenta, od tega, ali pred tem občinstvom nastopate prvič ali desetič, od tega, kdo in kako vas najavi, od …
Za sedaj si zapomnite samo, da je vse troje – besede, barva glasu, govorica telesa, pomembno. Biti mora usklajeno, če želimo na koncu doseči cilj. Vsak profesionalec, vsak dober retorik pa ve, da je njegov cilj na koncu prodati. Prodati mora sebe, svoj izdelek, poslovno priložnost …
Za profesionalce, za tiste, ki pogosto nastopajo v javnosti, za tiste, ki prodajajo, smo pripravili Šolo retorike za profesionalce. Šola retorike za profesionalce je primerna za vse, ki veste, da se vam zaradi slabe prezentacije ne splača izgubiti naslednjega posla in ga podariti konkurenci.
Prodajanje z odra – javno nastopanje je medij kot vsak drug. Zelo močan medij, ker je govorec v neposrednem stiku z občinstvom. Res škoda, da mnogi, namesto da bi z odličnim javnim nastopom dosegli cilj, svoj položaj z nastopom samo poslabšajo. Škoda predvsem zato, ker se veščine javnega nastopanja lahko nauči prav vsak.
Komentarji:
- Stran
- 1
- 2
- Stran
- 1
- 2
Maybe some day...take a racket when You will be in Poland next time.
R.