Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Prodaja oglasnega prostora in prodaja nepremičnin
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 6 09.07.2009
Zapis o prodaji nepremičnin in zapis o prodaji oglasnega prostora v tiskanih medijih sem pripravil zato, ker vas želim spodbuditi h kreativnemu razmišljanju. Ker le drugačne, revolucionarne rešitve v resnici prinašajo visoke dobičke, visoke donose.
Seveda pa je drugačne, nove ideje veliko lažje zavreči kot jih uresničiti v praksi. Inercija je huda reč. Če boste želeli v kateri koli veliki firmi narediti nekaj, kar delajo že dolga leta, vam za to ne bo potrebno sklicati nobenega sestanka in nobenega kolegija. In tudi ničesar vam ne bo potrebno razlagati nadrejenim. Če pa boste želeli nekaj obrniti na glavo, se iti nekaj novega, boste naleteli na tisoč ovir. Vsi bodo proti vam, vsi vam bodo dokazovali, da se ne da, da to ne gre tako, da se pri vas tako pač ne dela …
Jaz pa vas rotim, čim večkrat se vprašajte, ZAKAJ mora biti vse tako, kot je sedaj.
Zakaj? Kdo pravi, da mora biti vse tako, kot je sedaj?
Recimo?
Kdo pravi, da moramo nepremičninskim posrednikom plačevati provizijo?
Ali je pravično in po zdravi pameti, da meni, ki kupujem stanovanje, nekdo od cene, ki jo plačam, vzame določen odstotek? Nepremičninski agent je stimuliran k temu, da me prepriča v to, da nepremičnino kupim čim dražje. Več kot jaz plačam, več on zasluži. Bolj pravično in logično bi bilo, da bi dobil plačilo, ki bi bilo vezano na njegovo delo. Več kakovostnih ogledov, večje plačilo. Na koncu pa še recimo 10% od znižanja cene, ki ga je dobil pri prodajalcu. Tako bi jaz želel plačati nepremičninskega agenta, če bi kupoval nepremičnino.
Kdo pravi, da moramo tiskanim medijem plačati fiksno ceno za oglasni prostor?
Ali ne bi bilo bolj pravično, če bi jim plačevali glede na odziv? Več kot z oglasom prodamo (odziv je lahko seveda tudi kaj drugega kot prodaja, recimo število obiskov v trgovini, število ljudi, ki zahteva testno vožnjo, itn.), višji kot je odziv, večjo ceno sem pripravljen plačati za oglas. In nekateri mediji to možnost že sedaj dopuščajo. Tudi tiskani mediji, tudi televizija, da o internetu en govorimo.
Nepremičninskemu agentu provizije nisem pripravljen plačati, pri kupovanju oglasnega prostora pa se mi zdi provizija edina pravična rešitev.
Morda smo našli rešitev, s preprosto primerjavo dveh različnih panog. Kadar nekomu posel ne teče več, tako kot mu je dolga leta, je nekaj treba spremeniti. Samo brušenje že stokrat uporabljene sekire, ne bo pomagalo.
Oba zapisa sem objavil na blogu zato, ker vam želim pomagati. Ne sovražim niti nepremičninskih agentov niti tiskanih in drugih medijev. Vsem želim dobro. O stvareh samo poročam in o njih na glas razmišljam.
Je pa tudi res, da običajno nasvete najslabše sprejemajo tisti, ki jih najbolj potrebujejo.
Advice is seldom welcome. Those who need it most, like it least. (Samuel Johnson)
lp,
Blaž
Investirate 3000 evrov in skupaj ugotovimo, ali se splača nadaljevati. Če se splača, gremo lahko na klicanje po učinku.
Začetna investicija pa mora biti vaša. Ker tako pokažete, da ste resni, da verjamete v svoj izdelek, da ste naredili domačo nalog. In ker jaz slabše poznam vaš posel, kot pa vi sami, mar ne?
Telemarketing je zelo enostavna zadeva, ker se da že v nekaj 100 klicih (ki jih lahko naredite sami), ugotoviti, ali je klicanje smotrno ali ne.
A ti ni uspelo prodat svojih "storitev" nepremičninskim agentom?
Vse kar podjetnik rabi zvezi z marketingom je itak na internetu al pa v knjižnici, ZASTONJ!!! Kdo sploh rabi marketinšega guruja??? Če je vse zastonj...
Rekel bi torej, da se kupcem splaca uporabljati agente, pri prodaji pa ne?
Tomazzz ... ja, vse je na itnernetu zastonj in še več zadev bo kmalu zastonj. Zastonj je nov poslovni model (google, facebook, wiki ...). Ampak te zadeve nekdo (recimo guruji) na spletu nekdo objavi. Jaz sem samo trudim po svojih najboljših močeh pomagati slovenskim podjetnikom. Veliko, veliko dam zastonj. Zastonj ne more biti samo osebno ukvarjanje Aleša Lisca s konkretnim izzivom podjetnika. To se pa plača. LP