Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Obleka po naročilu
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 0 07.06.2009
Marcelo izdeluje moške obleke po naročilu. Cena za obleko je okoli 1.200 evrov. Dela mu ne manjka. Stranke ima v več evropskih državah, vse od Italije, Velike Britanije, Švice, Poljske … Z Marcelom sva se srečala na seminarju dr. Cialdinija. Kaj je delal na seminarju? Z organizatorjem se je dogovoril, da predstavi svojo ponudbo na majhnem improviziranem štantu pred dvorano. Izjemna poteza. Kdo so njegove potencialne stranke? Poslovneži, seveda. In poslovnežem, ki so plačali 350 evrov za seminar, verjetno ni težko plačati 1.200 evrov za obleko, izdelano po meri.
Marcelo se je postavil na pravo mesto, postavil se je tja, kjer se nahajajo stranke, ki si njegove storitve želijo in imajo tudi dovolj denarja, da si jo lahko privoščijo.
Seveda v Marcelovem primeru cena ni zelo pomembna. V resnici sploh ne prodaja oblek. Prodaja izkušnjo, prodaja osebno storitev. S tem poslom se je začel ukvarjati pred dobrimi štirimi leti. Danes ima več kot 1200 zadovoljnih strank. Praktično edini način, na katerega pridobiva nove stranke, so priporočila zadovoljnih strank. Marcelo nima pisarne niti trgovine. Obišče vas v pisarni, na letalu, doma … vas izmeri, skupaj izbereta blago, potem pa počakate mesec dni in vaša obleka je gotova. Če sem si prav zapomnil, ima sedaj zaposlenih 15 šivilj. Bi se lahko kaj takšnega spomnila skupinica šivilj iz Mure? Za to idejo ni potreben noben začetni kapital, nobena dotacija države v višini nekaj milijonov evrov. Samo idejo je treba imeti in voljo. Potem pa pot pod noge. In kot je že od nekdaj … na koncu ne zmaga tisti, ki najbolje šiva, pač pa tisti, ki zna prodajati. Zanimivo pa je to, da tisti, ki tega še niso dojeli, še vedno najprej vlagajo v stroje, zidove, računalnike, pohištvo, itn., namesto da bi vlagali v izobraževanje in marketing.
V poslu se zadeve zelo hitro spreminjajo. Če ne gre več tako, kot je šlo včasih, moramo nekaj spremeniti, ne pa jokati in prosjačiti za pomoč državo. Se še spomnite, kako je Crvena Zastava državo prepričala, da so ji odobrili odlog vgradnje vzglavnikov v fičote? Ker se menda ni dalo to narediti dovolj hitro. Kje so danes? Vsi, ki se, namesto da bi se spremenili, zanašajo na tujo pomoč, so obsojeni na propad. Včasih sicer pomoč pride, ampak ne naredi nič drugega, kot da podaljša agonijo.
Marcelo se je prilagodil in zelo dobro mu gre. Vam bom povedal, kako bom zadovoljen z njegovo obleko in z njegovim obiskom v moji pisarni.