Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj CEO - Chief Experience Officer
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 0 29.05.2009
O knjigi, ki jo je napisala Sidney, sem že pisal. Za tiste, ki ne veste, kdo je ta dama, naj povem, da gre za »zloglasno« newyorško madam. Sidney je pet let vodila izjemno uspešno agencijo, ki je gospodom oddajala dekleta za spremstvo. Vodila je podjetje, ki se je ukvarjalo z najstarejšo obrtjo. Pomembno pa je, da je prodajala po najvišjih cenah v mestu in imela je vedno dovolj strank. Zadovoljnih strank, ki so se vračale in vračale …
Principi, ki veljajo v njenem (nekdanjem) poslu, veljajo za vsa storitvena podjetja. In tudi za ostala podjetja.
Dolžnost vsakega direktorja je poskrbeti za to, da bo sleherna stranka zadovoljna z izkušnjo, z doživetjem ob nakupu, pred nakupom, po nakupu. Pomembno je, kako stranke POČUTIJO!
Poglejte si, kaj piše na vizitki, ki mi jo je izročila Sydney: »CEO – Chief Experience Officer«. Odlično.
Sicer pa je Sidney zelo prijetna gospa. Že ob stisku roke, posebej pa po tem, ko sva spregovorila nekaj besed, sem imel občutek, da se že dolgo poznava. Nekako domač občutek … prav dobro sem se počutil v njeni družbi … :)