Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Dobri prodajalci svoje trditve dokažejo!
Marketing
Komentarji:   11 10.04.2009

Kadar prodajamo moramo svoje trditve tako ali drugače dokazati. Ljudje smo nezaupljivi. Ni dovolj, da podjetje trdi, da ima odlične izdelke, trditve je potrebno dokazati. Trditve o izdelku ali storitvi lahko dokažemo z mnenji zadovoljnih strank. Včasih je dovolj, da vse skupaj dobro opišemo. Še bolje pa je, da recimo z video posnetkom prikažemo delovanje izdelka. V tem so zelo dobri prodajalci pralnih praškov, ki nam vedno pokažejo, kako njihov detergent opere tisto, kar običajni detergent ne more oprati. Še boljše pa je, če se kupec lahko sam prepriča, da izdelek deluje.

Poglejte kaj na tem video posnetku prodajam. Zanima me vaše mnenje, sem vas uspel prepričati v odlično delovanje izdelka, ki ga »prodajam«?

 


Komentarji:

  • Stran
  •   
  • 1
  • 2
05.05.2009 @ 09:50 mojca poglajen
ste me prepričal, ko bom kupila cabrioleta, me boste usmeril kje kupim zaščito, saj je frizura pri nas ženskah še posebej delikatna stvar. lp m
  • Stran
  •   
  • 1
  • 2
na vrh