Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj James Bond, Casino Royale
Marketing
Komentarji:   10 22.11.2006

Ime mi je Bond, James Bond.

Imate radi filme o Jamesu Bondu? Meni so všeč. Vedno sem jih rad gledal. Največji vtis so Bondovi filmi naredili name, ko sem bil še v srednji šoli. Takrat je Bond vozil bel lotus.


Imate radi filme o Jamesu Bondu? Meni so všeč. Vedno sem jih rad gledal. Največji vtis so Bondovi filmi naredili name, ko sem bil še v srednji šoli. Takrat je Bond vozil bel lotus.

Danes se je moderniziral, vozi aston martin. Astona je sicer vozil tudi že pred lotusom. Verjetno vam je jasno, da tajni agent 007 vozi tisti avto, ki filmskim producentom prinese največ sponzorskega denarja.

»Bondovi filmi so značilen primer umeščanja izdelkov v tekst popularne kulture, rekorder med rekorderji, ki so postali sinonim za reklamiranje oblek, avtomobilov, ur, pijač, računalnikov, telefonov, kreditnih kartic in ostale krame, ki jo za zapeljevanje in sprostitev ter nujne primere potrebuje vsak pravi junak. V Golden Eyu je bmw na prizorišče snemanja dostavil dva prototipa roadsterja z3, ki sploh še nista bila v prodaji. Takoj po premieri so Nemci dobili več kot 10.000 prednaročil v vrednosti 300 milijonov. Po članku v reviji Variety, naj bi pri Fordu plačali 63 milijonov dolarjev, da je James Bond zamenjal bmw z aston martinom …«

Umestitev izdelkov v filme, revije, na radio in televizijo deluje. Američani temu pravijo »product placement«.

Ampak, ali ste vedeli, da je pri nas takšno oglaševanje PREPOVEDANO?

Več o tem si lahko preberete v diplomskem delu, ki ga je leta 2005 napisal Žiga Murko (mentor mag. Aleš Lisac). Tudi zgornji citat je iz njegove diplome! Ker je tema aktualna, sem se spomnil te odlične diplome.

Kako priti do diplom?

Imajo jih v knjižnicah ... To so takšne posebne inštitucije, ki so že pred obdobjem interneta tistim, ki so to želeli, omogočale dostop do brezplačnih informacij …

Kaj mislite, se prikrito oglaševanje v Sloveniji dogaja, čeprav je zakonsko prepovedano? Nam v filmih in videospotih, revijah in časopisih zgolj po naključju nastavljajo izdelke znanih blagovnih znamk? Znajo to nastavljanje tudi zaračunati?

Mislite, da je na primer Jan Plestenjak v svojem videospotu po naključju telefoniral s telefona, na katerem je na veliko pisalo Vega?

Komentarji:

22.11.2006 @ 10:59 lili
Prikritega oglaševanja je tudi v Sloveniji kar nekaj ... no, je kar sploh mogoče v tejle slovenski produkciji filmov, spotov in nadaljevank. Za primer se spomnim NMK, kjer je tega kar nekaj. Sem pa proti prepovedi (niti nisem vedela da je prepovedano), saj kot tržnik menim, da takšna sporočila dosežejo veliko ciljno publiko na način, ki se ga le ta sploh ne zaveda, ali pa se ga zaveda do te mere, da ji je očitno oglaševanje že malo smešno.
22.11.2006 @ 11:14 Robi
Pa v enem filmu o Bondu so meli tudi Z8 ki so ga prežagali na pol ( če ni blo celo v istem). In na podlagi takih zadev si ljudje zapomnijo izdelke. Čeprav kolkor sem obveščen Z8 ni doživel nekega omembe vrednega uspeha.
Sem pa nekje bral da imajo v Hollywoodu prav pogodbe z proizvajalci vozil, v katere namene lahko uporabljajo avte. Npr. Mercedesa se naj ne bi prikazovalo kot avto za "bad guys" ampak za "good guys"....
22.11.2006 @ 11:39 natalie
Res me čudi podatek, da je tovrstno oglaševanje pri nas prepovedano;
ne vem, kako si potem lahko nacionalka privošči toliko prikritega oglaševanja? V nedeljski oddaji TLP celoten prispevek Lorelle Flego namreč ni čisto nič drugega kot prikrito oglaševanje ... če pa to ni res, me pa zelo zanima, koliko italijanski modni carji plačujejo za pojavljanje v njeni oddaji?
22.11.2006 @ 17:10 Jure Damjan
Se dogaja... vidimo ga glasbenih spotih Alye (Planet Mobitel), vidimo ga v Baru, NMK je bil dober primer zgoraj. V Zurnalu je precej tega...

Lep primer je tudi popularna serija Na kraju zločina. Tam se skoraj vedno, ko se uporablja računalnik ali kaka tehnična naprava, kamera skrivnostno obstane za nekaj sekund na logotipu blagovne znamke. In vedno je to logotip svetovno znane znamke (Sony, Dell, HP). Prepričan sem, da njihovi tržniki to dobro vnovčijo. Kolikor poznam Američane, bi, v kolikor s tem ne bi služili, čez logotip naredili zmazek ali pa ga prej odstranili.
22.11.2006 @ 21:56 Aleš Lisac
Veste kako se je vse začelo? Včasih (prazgodovina) so v ZDA filmarji iz avtomobilov, ki so jih uporabljali v filmih odstranili oznake. Dokler niso enkrat pozabili z avtov odstraniti Fordovih znakov. Filmarje je bilo strah, bali so se, da jih bo Ford tožil. Pa jih ni tožil, poslali so jim nekaj novih avtomobilov, tako za darilo, da bodo imeli kaj za posneti pri novih filmih. In se je začelo. Ford si je sam kriv, da sedaj plačuje 63 milijonov dolarjev za to, da se James Bond vozi v aston martinu.
22.11.2006 @ 22:14 Super Tine
Kupca za Aston Martin še ni?

V ožjem krogu morebitnih kupcev Astona Martina je sicer še vedno okoli 30 imen, med njimi nekdanji šef Forda Jack Nasser, francoska bilijonarja Bernard Arnault in Albert Frere, , ki jim ugledna znamka veliko pomeni. Morebitni kupci morajo svojo začetno ponudbo predložiti do konca meseca.
Kriza v Fordu?
23.11.2006 @ 19:59 Super Tine
ura Omega kakršno je nosil zadnji 007
je na voljo tudi v Sloveniji
cena cca. 700.000 sit
23.11.2006 @ 21:05 Ursa
Ali pogledate na mize naših političnih veljakov kadar prikazujejo kakšen sestanek? vedno isto voda Zala, mogoče Radenska in Fruktal. Ali je to tudi prikrita reklama? Mimogrede po mejlu kroži ena čudna novica o slabi kvaliteti zgoraj omenjene vode. Drži ali špekulacija?
02.12.2006 @ 17:55 Ivica
Tudi jaz bi rada naredila "Veliko" reklame zase! Saj smem, ali ne? Jasno in glasno povem, da se ukvarjam z NARAVNO švedsko kozmetiko in bom vesela vsakega komenrtarja na to temo. Pa še to: 13.12.06 ob 10 uri se bom 100% udeležila vašega predavanja.
Ne bom pa povedala s katero znamko avtomobila se vozim.Vsaj sedaj še ne...Razen, če koga zelo zanima!
01.09.2007 @ 00:26 www.meglicm.blog.siol.net
Ali ni kar prav, da je tovrstno oglaševanje prepovedano,oziroma omejeno, kajti drugače bi veliko filmarjev v želji po zaslužku s tovrstnim oglaševanjem pretiravalo in posledično bi se gotovo tudi kakovost filma zmanjšala.

Menim, da je prav, da na tem področju so neke omejitve oz. pravila.

LP
na vrh