Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Črne moške nogavice in marketing
Marketing
Komentarji:   9 25.03.2009

Podjetja, ki imajo naročnike, so bolj odporna na vse vrste kriz, kot podjetja, ki naročnikov nimajo. Na naročnino se da prodajati prav vse! Samo znati je potrebno. Panoga, kjer poslovnega modela »naročnine« ne bi bilo mogoče uporabiti, ne obstaja.

nogavice2

Prejšnji teden sem dobil pošiljko črnih moških nogavic. Na www.blacksocks.com so prodali že milijon parov. To spletno stran kažem na svojih predavanjih že vsaj 10 let! Ker gre za tako enostavno in ravno zato genialno idejo. Zakaj bi nogavice prodal samo enkrat, če je veliko bolje in bolj dobičkonosno prodati mesečno, četrtletno, ali polletno naročnino na nogavice?

nogavice

Naročniki kupijo več, so bolj zvesti, se lepše obnašajo, izdelke radi priporočajo prijateljem in znancem. Prvi nakup mora biti šele začetek, ob prvem nakupu moramo imeti jasen načrt, kako bomo stranki prodali ponovno. Naročnina je ena od rešitev, o kopici drugih, pa kdaj v prihodnosti.


Komentarji:

26.03.2009 @ 17:49 Matija
Zanimivo.

O tem že razmišljam dlje časa, pri poslu, ki ga sam šele začenjam, vendar do sedaj še nisem našel načina, kako bi zraven vpeljal sistem naročnin. Mogoče mi uspe v prihodnje, se trudim.
26.03.2009 @ 18:49 Sašo K
Matija, kaj pa delaš? Mogoče ima kdo kakšno idejo.
27.03.2009 @ 09:40 Matija
Začenjam se ukvarjati s prodajo medu. Vedno odprt za nove ideje :)
27.03.2009 @ 12:25 Aleš Lisac
Matija, tole zna biti pa enostavno. V svetu je recimo veliko coffee klubov, pa pri nas Miha Istenič prodaja naročnino na "Klub penin" ... Če se ljudje naročajo na dve buteljki mesečno, se bodo tud na kozarček ali dva medu ...
27.03.2009 @ 13:35 natalie
naročnica na med bi pa res z veseljem postala ... pod pogojem, da bi ga prej seveda lahko poskusila ... kmalu boste lahko v slovenščini brali Sugarmanovo knjigo o pisanju oglasnih besedil, v kateri je primer gospoda, ki je odprl klub naročnikov na grenivke. prodal bi jih lahko več, kot jih je lahko pridelal ... vse to pa mu je uspelo z odličnim prodajnim pismom, v katerem je prodajal naročnino na grenivke.
27.03.2009 @ 14:14 Matija
"Klub naročnikov na med."

Hmm... slišati je zanimivo. Bom tuhtal tudi v tej smeri. Hvala za idejo obema.
27.03.2009 @ 14:40 Sašo
Matija zanimiva ideja, če je med domači bo še več ljudi pritegnilo.
Sam velikokrat kupim med "na placu", domačega, ki je po mojem zares najboljši.

Mogoče predlog kako dobiti več naročnikov.
Kot je omenila Natalie, bi ga želela prej poskusiti. Kar pomeni da bi bilo dobro da bi vsem morebitnim naročnikom poslali med v majhni posodici. Podobno kot imajo v trgovinah mini-medeke (mislim da Medex). Res da bi nekaj meda šlo brezplačno, vendar bi s tem dobili "zadovoljne stranke", kar bi samo še povečalo vaše povpraševanje.

Sašo
30.03.2009 @ 09:56 Marko
v "Klub naročnikov na domači med" bi se jaz še raje včlanil :)

Kako pa bi vpeljali sistem naročnin na storitve? Še posebej na storitve, ki ko jo kupiš trajajo več let (tudi čez 20) in je človek ne vzame ravno vsako leto?

lp
30.03.2009 @ 12:40 Aleš Lisac
Naročnine na storitve? Ni problem, recimo marketinški guru prodaja letno članarino za svoj klub :)

Zavarovalniške storitve (recimo življenska zavarovanja) so že primer storitve, za katero plačujete mesečno vsak mesec - skratka naročnina - in to tudi 25 let ali več.
na vrh