Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Edini jogurt
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 12 04.02.2009
Edini jogurt …
»Activia je EDINI jogurt, ki ima dokazano pozitiven učinek na upočasnjeno prebavo.«
Za takšno trditev moraš imeti jajca. In velik oglaševalski budžet. In dobre odvetnike. Verjetno pa tudi podcenjuješ svoje stranke, verjetno tudi misliš, da večina ljudi ne ve, da so vsi jogurti narejeni iz mleka …
V marketingu zmagajo tisti, ki pripovedujejo boljše, verjetnejše zgodbe. Včasih pa se, če dovolj pogosto in dovolj naglas nekaj kričiš, zgodi, da za nos kar dolgo vlečeš kar veliko ljudi.
Ko sem študiral matematiko, so nas učili, da EDINI pomeni, da dokazano nikjer ne obstaja niti eden drug.
Matematičnega faksa nisem nikoli končal, morda tudi zato, ker je v matematiki potrebno vsako trditev dokazati. Dokazati brez napak. Meni pa to ni šlo ravno dobro od rok. Spomnim se, da sem na enem izpitu dokazal, da je trditev v nalogi pravilna, moj prijatelj Boštjan pa je dokazal, da trditev ni pravilna. Nobeden od naju ni naredil izpita. Ker nisva dovolj dobro dokazala. Ampak matematika ni marketing …
In kot vidite, sem končal v marketingu in prodaji. Kjer včasih lahko celo zaslužiš s kakšno trditvijo, ki jo je nemogoče dokazati oziroma niti ni nujno, da je resnična. Zanimivo, da je Activia samo v slovenskem oglasu EDINI jogurt, ki pospešuje prebavo. V oglasih za druge države, ki sem jih pregledal, so besedico EDINI izpustili.
Prodajalci Activie so EDINI prodajalci jogurtov v Sloveniji, ki si upajo trditi, da samo njihov jogurt pospešuje prebavo. V resnici še za to trditev nisem prepričan, da je resnična. Morda kakšen ekološki kmet kje za svoj jogurt trdi, da pospešuje prebavo.
Operiranje z besedami EDINI in VSAK je zelo nevarno, sploh če želiš kdaj narediti izpit iz matematične logike. V oglaševanju pa je vse stvar etike, budžeta, zdrave pameti in dobrih odvetnikov.
In (kozmetičnih) raziskav … »Preizkušeno na 34 ženskah …« All marketeers are liars …
Komentarji:
- Stran
- 1
- 2
- 22.03.2009 @ 16:07 Aleš Lisac
- Tekst v novem oglasu so spremenili. Sedaj pravijo: "Zame je to EDINI jogurt, ki pomaga ..." :)
- 21.05.2009 @ 10:11 danijel GOMBAČ
- Preletavam takole vaše prispevke ker poskušam najti nakaj kar sem pred časom želel prebrati do konca pa sem moral na ihto preurediti prioritete. Tokrat sem se ustavil ob razglabljanjih za tale jogurt. Slogan je res pogumen, a le do točke ko ga resnično prebereš. Ker večina sprejme le osnovno sporočilo se skrije tisti pomembni vključek, ki varuje pred pretencioznostjo, resnično unikatnostjom in... bog varji, kako konkurenčno tožbo. Gre za besedico "dokazano". Ja, vsi jogurti in ostale namensko skvarjene, skisane, sesirjene in druge oblike mleka imajo nek učinek na prebavo. Nekatere tudi točno tako kot jo izpostavlja proizvajalec tega izdelka. Ampak, spet očitno, še nobeden tega ni dokazal. In to naredi ta izdelek upravičeno drugačen. Torej nauk- lahko si eden od mnogih, ki nosijo spodnjice narobe obrnjene, ampak ko boš to izpostavil boš poseben in unikaten. Za nekaj časa. Konkurenco preplavi panika in postane pogumnejša. Takrat se pa že izmislimo kaj novega, mar ne? Želim uspešen dan.
- Stran
- 1
- 2