Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Dobri oglasi
-
MarketingKomentarji: 0 26.01.2009
Dobri oglasi so tisti, ki dobro prodajajo. Z objavo oglasa moramo pokriti vse stroške in še kaj zaslužiti.
Oglase uporabljamo takrat, kadar stranki svoje zgodbe ne moremo povedati osebno. Oglasi so samo nadomestilo za prodajalca. Dober prodajalec pa vedno upošteva, kje se nahaja. Nagovor prodajalca v pisarni je drugačen od nagovora po telefonu, spet drugače pa bi stranko nagovoril na letališču, ali na primer v Las Vegasu.
Oglasa, ki ju vidite tukaj, sem posnel na letališču. Enega v Chichagu, enega pa v Las Vegasu. Oba oglasa imata eno dobro značilnost. BMW-jev oglas nas spomni, da smo na letališču. In mnogi po letališču tečejo, ker so se na pot odpravili prepozno. Drugi, ki ne tečejo, pa imajo dovolj časa, da se ob tem oglasu vsaj nasmehnejo.
V Vegasu je na stotine igralnic. Kako izbrati tisto pravo igralnico? Izkušeni obiskovalci igralnic pravijo, da ima vsaka igralnica svoj karakter, svojo dušo. Verjetnost, da boš izgubil, je povsod enaka, pa imajo vseeno nekateri igralci raje eno igralnico, drugi spet neko drugo. Virgin se s svojim oglasom lepo vključi v pogovor, ki med obiskovalci Vegasa že poteka. Če ima lahko vsaka igralnica svoj značaj, ga vsekakor lahko ima tudi vsaka letalska družba. Oglas sicer ne govori o koristih izbire letalske družbe Virgin, ampak zelo pogosto (predvsem pa v primeru Virgin) izbira letalske družbe ni racionalna odločitev, tako kot ni izbira igralnice zelo racionalna odločitev. Prej bi človek lahko rekel, da je obratno.