Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Darilni bon - pozornost in oblika priporočila
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 0 07.01.2009
Podjetje, pri katerem sem porabil približno 15.000 evrov, mi je poslalo lepo novoletno čestitko in bon za 75 evrov. Bon lahko uporabim za nakup v vseh samostojnih prodajnih mestih znamke LACOSTE.
Odlična marketinška poteza. Če bom bon izkoristil, bo Lacoste dobil novo stranko. Seveda bom pri njih verjetno zapravil več kot 75 evrov.
Verjetno podjetje, ki mi bon podarja, zanj ni plačalo 75 evrov, pač pa manj. Lacoste v nobenem primeru nič ne tvega. V najslabšem primeru se pri njih pač ne bom oglasil, sem pa vsaj pomislil nanje. Če pa se pri njih oglasim, bodo nekaj prodali …
Boni so tudi oblika priporočila. Priporočilo pa je najmočnejše marketinško orodje.