Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Darilni bon - pozornost in oblika priporočila
Dnevnik guruja
Komentarji:   0 07.01.2009

Podjetje, pri katerem sem porabil približno 15.000 evrov, mi je poslalo lepo novoletno čestitko in bon za 75 evrov. Bon lahko uporabim za nakup v vseh samostojnih prodajnih mestih znamke LACOSTE.

lacoste

Odlična marketinška poteza. Če bom bon izkoristil, bo Lacoste dobil novo stranko. Seveda bom pri njih verjetno zapravil več kot 75 evrov.

Verjetno podjetje, ki mi bon podarja, zanj ni plačalo 75 evrov, pač pa manj. Lacoste v nobenem primeru nič ne tvega. V najslabšem primeru se pri njih pač ne bom oglasil, sem pa vsaj pomislil nanje. Če pa se pri njih oglasim, bodo nekaj prodali …

Boni so tudi oblika priporočila. Priporočilo pa je najmočnejše marketinško orodje.
 


na vrh