Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Zastonj vinjeta
Marketing
Komentarji:   0 30.11.-1

Če sklenete depozit v višini najmanj 5.000 evrov, ki ga boste vezali najmanj do 3.1. 2010, in odprete TRR, na katerega boste prejemali vaše redne mesečne prilive (obstoječi komitenti sklenejo samo depozit), ali če samo sklenete depozit v višini 15.000 evrov za eno leto in ne odprete TRR, vam pri Raiffeisen banki podarijo letno vinjeto.


Tale njihova akcija je po eni strani vredna pohvale. Našli so nekaj, kar vsi potrebujemo in kar bi vsi imeli zastonj. Našli so način, da vzbudijo našo pozornost. Zadeva je aktualna, o vinjetah se govori, vinjete bomo vsi v kratkem kupili.

Po drugi strani pa so po mojem mnenju naredili napako. Bili so premalo velikodušni. Potrošniki hitro zavohamo, če nam nekdo pod nosom pomaha s premajhnim korenčkom. Za vinjeto, ki jo bomo dobili »zastonj«, bomo, ker ekipa pravnikov in bančnih davčno-finančnih strokovnjakov ni našla načina, da se temu legalno izognejo, plačali še dohodnino.

Za banko je nova stranka vredna več, kot je cena letne vinjete. Banka bi morala vinjeto podariti brez hudih pogojevanj. Ljudje takšnih ponudb itak ne zlorabljamo. Kdo pa bo v banko polagal 5.000 evrov in prenesel na to banko vse poslovanje, samo zato, ker bo dobil vinjeto?

Kaj bi naredil jaz? Vinjeto bi dal vsakomur, ki prinese v banko 500 evrov, ali pa odpre TRR in si da nanj izplačevati plačo. Ameriška banka, ki je zaslovela v Moorovem filmu, je vsakomur, ki je odprl račun in nanj položil nekaj čez 800 dolarjev, podarila puško. Pri nas pa za 5.000 evrov samo vinjeta.

Še enkrat ponavljam marketinški nasvet – stranki ponudite nekaj, kar pri zdravi pameti ne bo mogla zavrniti. Obljubite ji na primer, da ji boste dali vinjeto vsako leto, dokler bo le vaša stranka in bo letno izvedla nekaj transakcij ali položila vsako leto vsaj 1.000 evrov na svoj račun.

na vrh