Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Zastonj vinjeta
-
MarketingKomentarji: 0 30.11.-1
Če sklenete depozit v višini najmanj 5.000 evrov, ki ga boste vezali najmanj do 3.1. 2010, in odprete TRR, na katerega boste prejemali vaše redne mesečne prilive (obstoječi komitenti sklenejo samo depozit), ali če samo sklenete depozit v višini 15.000 evrov za eno leto in ne odprete TRR, vam pri Raiffeisen banki podarijo letno vinjeto.
Tale njihova akcija je po eni strani vredna pohvale. Našli so nekaj, kar vsi potrebujemo in kar bi vsi imeli zastonj. Našli so način, da vzbudijo našo pozornost. Zadeva je aktualna, o vinjetah se govori, vinjete bomo vsi v kratkem kupili.
Po drugi strani pa so po mojem mnenju naredili napako. Bili so premalo velikodušni. Potrošniki hitro zavohamo, če nam nekdo pod nosom pomaha s premajhnim korenčkom. Za vinjeto, ki jo bomo dobili »zastonj«, bomo, ker ekipa pravnikov in bančnih davčno-finančnih strokovnjakov ni našla načina, da se temu legalno izognejo, plačali še dohodnino.
Za banko je nova stranka vredna več, kot je cena letne vinjete. Banka bi morala vinjeto podariti brez hudih pogojevanj. Ljudje takšnih ponudb itak ne zlorabljamo. Kdo pa bo v banko polagal 5.000 evrov in prenesel na to banko vse poslovanje, samo zato, ker bo dobil vinjeto?
Kaj bi naredil jaz? Vinjeto bi dal vsakomur, ki prinese v banko 500 evrov, ali pa odpre TRR in si da nanj izplačevati plačo. Ameriška banka, ki je zaslovela v Moorovem filmu, je vsakomur, ki je odprl račun in nanj položil nekaj čez 800 dolarjev, podarila puško. Pri nas pa za 5.000 evrov samo vinjeta.
Še enkrat ponavljam marketinški nasvet – stranki ponudite nekaj, kar pri zdravi pameti ne bo mogla zavrniti. Obljubite ji na primer, da ji boste dali vinjeto vsako leto, dokler bo le vaša stranka in bo letno izvedla nekaj transakcij ali položila vsako leto vsaj 1.000 evrov na svoj račun.