Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Natančna navodila so pomembna!
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 1 21.12.2008
Ko sem bil vojak v JLA (Jugoslovanska ljudska armada) so nas naučili, da na vse, kar nam reče kapetan, odgovorimo z: “Razumem, druže kapetane!”
Ne glede nato, ali si sploh razumel, kaj ti kapetan govori, si mu pač vedno rekel, da razumeš. Če potem nisi naredil, kar ti je bilo naročeno, to ni bilo preveč tragično. Si pa končal v priporu, če si rekel, da nečesa ne boš naredil …
Ljudje izjemno dobro sledimo navodilom. Če so navodila natančna in nedvoumna, seveda. Dobri prodajalci strankam vedno natančno povedo, kaj morajo narediti, kaj se od njih pričakuje. Nočem reči, da moramo stranke podcenjevati, pravim samo, da moramo vedno natančno povedati, kaj mora stranka narediti.
Dva ameriška primera. V ZDA v vsaki restavraciji pričakujejo vsaj 15% napitnino. Seveda večina ljudi ne zna (na pamet) izračunati, koliko je 15%.
In kot vidite, so v tej restavraciji zelo premeteno pomagali strankam. Za stranko so izračunali, koliko je 18% in koliko 20%. Prepričan sem, da večina strank sedaj daje vsaj 18% napitnine. Ker so namesto strank izračunali kar sami.
Včasih je potrebno strankam natančno povedati, kaj se bo zgodilo, če naredijo kakšno napako. Ko na avtomobilskih ključih izposojenega avta vidite ta napis, se vam nedvomno v spomin vtisne sporočilo: “Stari, ne izgubi teh ključev, pazi nanje, sicer te bo to drago stalo.”
Če slučajno ključe izgubiš, itak že veš, koliko te bo to stalo in plačaš brez vprašanj.
In še en primer bolj za šalo. Napis v meniju ameriške restavracije, z jasnim namigom, da se vam splača lepo obnašati. Sicer vam ne bodo postregli in vas bodo vrgli ven ...
Skratka, dajte strankam čim bolj jasna navodila, ne pričakujte, da se bodo vsega spomnile same. Tako boste prodali več in tudi stranke bodo bolj zadovoljne.
Komentarji:
- 05.02.2009 @ 20:52 Gregor
- Podobno obvestilo te pred obiskom 3D predstave čaka v Planetu Tuš. Poškodovana očala = 100 EUR. :-)