Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Pol jelena, prosim!
Dnevnik guruja
Komentarji:   1 13.09.2008

Je rekla gospa v vrsti pred mano. Gospod pred njo pa je kupil martina.

Marketinški nauk? Dobri starši (v bistvu vsi starši) dajo svojim otrokom ime. Ker je tako v navadi, ker bi otroci brez imena imeli težave. Mislim, da celo obstaja enomesečni zakonski rok, v katerem starši morajo izbrati otroku ime. Ne vem sicer, kaj se zgodi, če imena do roka vseeno ne izberejo … Morda ime določi župan?

No, šalo na stran, poimenovanje izdelkov in storitev je nujen, žal pa ne zadosten, pogoj za izgradnjo blagovne znamke.
 


Komentarji:

14.09.2008 @ 02:26 DJ Lovro
Danes sem slišal na radiu spot, da je po novem nedelja "Rutar nedelja"... Rutar in pika! (menda praznujejo obletnico s piknikom,... nekaj podobnega - menda celo isti vikend, pa imajo tudi v Harvey Normanu...). Očitno so poslušali na predavanju - ni nujno, da točno isti dan praznuješ, kot si zares odprl, izmisli si nekaj in pumpaj! Manager Marko Ipavec bi v glasbenem poslu komentiral tako: varianta "nož na nož" (ko dva lokala eden blizu drugega pripravita približno enako močen program in agresivno reklamno akcijo... Kdo bo zmagal? Kje izvemo več o tem? Delavnica "nemogoče"? Mogoče...

P.S. Še ena močna izjava danes: tip ima "pop" dejavnost in svoj kamion za prevoz, šele zdaj, po desetih letih je začel razmišljati o tem, da bi na cerado natisnil ime firme, dejavnost in kontakt. Kaj mislite, kdaj bo to tudi zares izvedel?
na vrh