Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Pol jelena, prosim!
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 1 13.09.2008
Je rekla gospa v vrsti pred mano. Gospod pred njo pa je kupil martina.
Marketinški nauk? Dobri starši (v bistvu vsi starši) dajo svojim otrokom ime. Ker je tako v navadi, ker bi otroci brez imena imeli težave. Mislim, da celo obstaja enomesečni zakonski rok, v katerem starši morajo izbrati otroku ime. Ne vem sicer, kaj se zgodi, če imena do roka vseeno ne izberejo … Morda ime določi župan?
No, šalo na stran, poimenovanje izdelkov in storitev je nujen, žal pa ne zadosten, pogoj za izgradnjo blagovne znamke.
P.S. Še ena močna izjava danes: tip ima "pop" dejavnost in svoj kamion za prevoz, šele zdaj, po desetih letih je začel razmišljati o tem, da bi na cerado natisnil ime firme, dejavnost in kontakt. Kaj mislite, kdaj bo to tudi zares izvedel?