Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Češki avtosalon
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 0 05.09.2008
Na sliki je avtosalon nekje na Češkem. Ko se vozite mimo, ni prav nobenega dvoma, da tu prodajajo avtomobile. Večina avtosalonov po vsem svetu je označena tako, da takoj vemo, za kaj gre.
Ko se peljemo mimo tega češkega avtosalona ali mimo katerega goli drugega, takoj vemo, da tam prodajajo avtomobile. Če se ukvarjate z direktno pošto, je pomembno, kakšna je vaša kuverta.
Lahko je takšne vrste, da je takoj jasno, kaj prodajate, lahko pa prejemnika presenetite z belo neoznačeno kuverto. Raziskave kažejo (Denny Hatch), da kuverte, ki so podobne avtosalonom (tj. takoj je jasno, kdo nam piše in kaj hoče), delujejo bolje, kot tiste, ki nam poskušajo prikriti, za kaj gre.
Tudi zato vam Mladinska Knjiga že s kuverto izda, za kaj gre. Ker takšne kuverte delujejo bolje.
Vem, vem … mnogim gre takšna direktna pošta na živce. Ampak deluje pa! Ko boste naslednjič pošiljali kakšno ponudbo, na obe strani kuverte napišite kaj pametnega, ne bojte se že na kuverti priznati, kaj prodajate in kdo ste. Spomnite se avtosalonov.