Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Češki avtosalon
Dnevnik guruja
Komentarji:   0 05.09.2008

avtosalon

Na sliki je avtosalon nekje na Češkem. Ko se vozite mimo, ni prav nobenega dvoma, da tu prodajajo avtomobile. Večina avtosalonov po vsem svetu je označena tako, da takoj vemo, za kaj gre.

Ko se peljemo mimo tega češkega avtosalona ali mimo katerega goli drugega, takoj vemo, da tam prodajajo avtomobile. Če se ukvarjate z direktno pošto, je pomembno, kakšna je vaša kuverta.

Lahko je takšne vrste, da je takoj jasno, kaj prodajate, lahko pa prejemnika presenetite z belo neoznačeno kuverto. Raziskave kažejo (Denny Hatch), da kuverte, ki so podobne avtosalonom (tj. takoj je jasno, kdo nam piše in kaj hoče), delujejo bolje, kot tiste, ki nam poskušajo prikriti, za kaj gre.

Tudi zato vam Mladinska Knjiga že s kuverto izda, za kaj gre. Ker takšne kuverte delujejo bolje.

gospodlisac

Vem, vem … mnogim gre takšna direktna pošta na živce. Ampak deluje pa! Ko boste naslednjič pošiljali kakšno ponudbo, na obe strani kuverte napišite kaj pametnega, ne bojte se že na kuverti priznati, kaj prodajate in kdo ste. Spomnite se avtosalonov. 


na vrh