Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Parkirna ura
Marketing
Komentarji:   1 14.07.2008

parkirnaura

Če strankam nekaj ukažete, potem je prav, da jim izpolnjevanje vašega navodila olajšate. Avstrijska restavracija zahteva, da s parkirno uro označite, kdaj ste parkirali.

Kaj pa če parkirne ure nimate? Ni problema, parkirna ura – in to lepa – je na voljo pod prometnim znakom.

S to potezo so večkratno povečali verjetnost, da bo kdo označil svoj prihod. Strankam pa za spomin ostane lepa parkirna ura.


Komentarji:

24.07.2008 @ 08:05 sivolasi
Ja, v Avstriji kakšen gostinec (mogoče jih sploh ni tako malo?), poskrbi tudi za (ta) del gostovega dobrega počutja ob obisku lokala.
Zelo pohvalno!
Če ne drugega, zgodba pove, da tam gostinci razmišljajo in to ne samo o tem, kako bodo gostu še kaj spulili iz žepa, kot je pogosto navada v Sloveniji...
na vrh