Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Kreativnost
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 5 21.06.2008
Trenutno sem 980 kilometrov od Ljubljane. Klicali so me iz neke slovenske revije, ker so želeli oglas za naše seminarje. Oglasa nimam. Časa za pripravo oglasa nimam.
Ker pa mi bodo oglas objavili praktično zastonj, sem se odločil, da jim ga vseeno pošljem. Kako bi se moral zadeve pravilno lotiti? Kakšna dobra fotografija, veliko teksta, dobri naslovi, mnenja zadovoljnih strank, itd.
Kaj sem naredil, takole na poti s telefonom v roki? Napisal sem jim, naj objavijo oglas z naslednjo vsebino:
NE prijavite se na noben seminar ali delavnico!
Vsaj dokler prej ne obiščete www.lisac-lisac.siSedaj veste, zakaj kreativci raje pišejo kratke slogane in oglase brez teksta.
Ker je neprimerno lažje. Ker se jim ne ljubi. Ker nimajo časa.
Če mislite, da nimam cele teorije, zakaj je tale moj kratek oglas dober, se motite. Imam zgodbico, temelji na teoriji NLP-ja in še nekaj drugih psiholoških teorijah. Zadeva bi morala delovati. Ker je kreativna, ker spravi človeka v takšno stanje, da enostavno mora pogledati na www.lisac-lisac.si. Ker bo oglas drugačen kot vsi ostali, ker šokira bralca. Bla bla bla. Večina oglasov je brez teksta, ker v marketinški agenciji nimajo dobrega tekstopisca, ali pa ker se mu trenutno ne ljubi pisati.
In krinka je tudi dobra. Sploh za lene tekstopisce, ki lahko sedaj na dolgo in široko utemeljujejo svoje ideje :)
LP, E.