Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Kreativnost
Dnevnik guruja
Komentarji:   5 21.06.2008

Trenutno sem 980 kilometrov od Ljubljane. Klicali so me iz neke slovenske revije, ker so želeli oglas za naše seminarje. Oglasa nimam. Časa za pripravo oglasa nimam.

Ker pa mi bodo oglas objavili praktično zastonj, sem se odločil, da jim ga vseeno pošljem. Kako bi se moral zadeve pravilno lotiti? Kakšna dobra fotografija, veliko teksta, dobri naslovi, mnenja zadovoljnih strank, itd.

Kaj sem naredil, takole na poti s telefonom v roki? Napisal sem jim, naj objavijo oglas z naslednjo vsebino:

NE prijavite se na noben seminar ali delavnico! 


Vsaj dokler prej ne obiščete www.lisac-lisac.si

Sedaj veste, zakaj kreativci raje pišejo kratke slogane in oglase brez teksta.

Ker je neprimerno lažje. Ker se jim ne ljubi. Ker nimajo časa.

Če mislite, da nimam cele teorije, zakaj je tale moj kratek oglas dober, se motite. Imam zgodbico, temelji na teoriji NLP-ja in še nekaj drugih psiholoških teorijah. Zadeva bi morala delovati. Ker je kreativna, ker spravi človeka v takšno stanje, da enostavno mora pogledati na www.lisac-lisac.si. Ker bo oglas drugačen kot vsi ostali, ker šokira bralca. Bla bla bla. Večina oglasov je brez teksta, ker v marketinški agenciji nimajo dobrega tekstopisca, ali pa ker se mu trenutno ne ljubi pisati.


Komentarji:

21.06.2008 @ 20:23 Emeta
Dober šok, ni kaj!
In krinka je tudi dobra. Sploh za lene tekstopisce, ki lahko sedaj na dolgo in široko utemeljujejo svoje ideje :)
LP, E.
23.06.2008 @ 10:05 DJ Lovro
Včasih so temu rekli "brzina je naša vrlina"... P.S. Res je, včasih te morajo res postaviti pred dejstvo, sicer ne bi verjetno naredil nič in samo filozofiral.
24.06.2008 @ 10:57 ervinator
Naše marketinške agencije ponavadi z besedilom obremenijo raje jumbo plakate (kot da drobni tisk na njih sploh kdo prebere). ;)
06.12.2008 @ 03:32 pvuyx
hello, good site.
09.12.2008 @ 01:25 zcqel
I like this work! 000</a> hazei
na vrh