Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Modna revija
Marketing
Komentarji:   2 27.06.2008

Namesto da bi nas po končanem izletu odpeljali nazaj v hotel, so nas v Istanbulu peljali na modno revijo. Samo za nas so v tovarniški trgovini proizvajalca usnjenih oblačil priredili modno revijo. Seveda je bilo vse, kar smo videli, in še veliko več, možno kupiti.

revija1

Kako enostavno si je turistična agencija povečala prihodek, prodajalec jaken pa zagotovil stalen vir strank! Sodelovanje dveh podjetij, ki na videz nimata nič skupnega. Turki so dobri prodajalci. Vedo pa tudi, da se vse začne s tem, da pripelješ stranke v trgovino. Če stranke ne pridejo same od sebe, pač poiščeš nekoga, ki je v stiku s tistimi, ki imajo čas in tudi denar za novo usnjeno jakno.

revija4


revija3

Avtobus za avtobusom ... Če nič ne kupiš, te takoj odpeljejo v hotel, če pa dolgo kupuješ, te čaka drug avtobus. Mislili so na vse.

revija2

Če stranke ne pridejo same od sebe, poiščeš nekoga, ki ti jih pripelje.

 

Komentarji:

27.06.2008 @ 11:23 Robert Pal
Izredno koristna informacija!

Zanimivo, imam dobre izkušnje, da se je včasih dobro odpovedati dobičku, ko stranka prvič kupi pri tebi in ves denar nakazati človeku, ki ti je pripeljal stranko (v trgovino)...

Namreč vsak dober trgovec ve, da se dobički delajo pri velikokratnih ponovnih nakupih.

Torej vprašati se moramo, kje stranke kupuje, preden pride k tebi in kje kupujejo za tem, ko kupijo pri tebi.

S prodajalci, ki imajo sorodno dejavnost in niso tvoji konkurenti, je dobro skleniti
strateško partnerstvo.

Princip je isti v politiku -> deli in vladaj.

Lep pozdrav!

Robert Pal, marketinški svetovalec in trener

www.DoubleYourSuccess.com
14.07.2008 @ 21:56 Saša Gerčar
Ja, mene v Turčiji na preprogo niso dobili, ampak na tole "modno revijo" in ponudbo usnjenih jaken pa ja. Ampak sem močno zglihala - potem na avtobusu ugotovila, da sem jo dobila po najnižji ceni ... pa še ta je bila najbrž visoka :) . A jakna je še danes po petih letih prav dobra.
na vrh