Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Celebrity marketing
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 2 05.05.2008
Uporaba »celebrities« v marketingu zna biti še kako dobra naložba. Recimo zobozdravniki, ki bodo popravili zobe brezdomcu Marku iz Big brotherja, so že dobro naredili. Odlična naložba.
Kaj pa lahko rečemo za farmacevtsko podjetje, ki je plačalo Ronaldu, da si je pustil rasti lase?
Ronaldo je bil dobra izbira. Prej je bil brez las, odkar ima pogodbo s farmacevtskim podjetjem so mu lasje lepo zrasli. Danes seveda vsi govorijo o Ronaldovem izletu v posteljo s tremi prostitutkami. Prostitutke so očitno uporabljale preveč rasnega hormona, pa jim je med nogami nekaj zraslo. :)
No, kar želim povedati, je to, da je uporaba znanih osebnosti v marketingu tudi tvegana. Nikoli ne veš, kakšno neumnost lahko tvoj »celebrity« naredi. Doping, seksualni škandali, bankrot, alkohol, mamila …
Ampak na koncu kocev je v večini primerov pomembno to, da te opazijo. Kaj pravite, dragi moji, katero bo prvo podjetje, ki bo za svoj »celebrity« izbralo Damjana Murka? Fant je veliko investiral v svojo medijsko prepoznavnost. Sedaj bi bil že čas za kakšno donosno pogodbo. :)
Hm, me pa prav zanima, kako daleč sega sodelovanje s to spletno stranjo. hehe ;)