Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Celebrity marketing
Dnevnik guruja
Komentarji:   2 05.05.2008

Uporaba »celebrities« v marketingu zna biti še kako dobra naložba. Recimo zobozdravniki, ki bodo popravili zobe brezdomcu Marku iz Big brotherja, so že dobro naredili. Odlična naložba.

Kaj pa lahko rečemo za farmacevtsko podjetje, ki je plačalo Ronaldu, da si je pustil rasti lase?

ronaldo

Ronaldo je bil dobra izbira. Prej je bil brez las, odkar ima pogodbo s farmacevtskim podjetjem so mu lasje lepo zrasli. Danes seveda vsi govorijo o Ronaldovem izletu v posteljo s tremi prostitutkami. Prostitutke so očitno uporabljale preveč rasnega hormona, pa jim je med nogami nekaj zraslo. :)

No, kar želim povedati, je to, da je uporaba znanih osebnosti v marketingu tudi tvegana. Nikoli ne veš, kakšno neumnost lahko tvoj »celebrity« naredi. Doping, seksualni škandali, bankrot, alkohol, mamila …

Ampak na koncu kocev je v večini primerov pomembno to, da te opazijo. Kaj pravite, dragi moji, katero bo prvo podjetje, ki bo za svoj »celebrity« izbralo Damjana Murka? Fant je veliko investiral v svojo medijsko prepoznavnost. Sedaj bi bil že čas za kakšno donosno pogodbo. :)


Komentarji:

25.05.2008 @ 13:12 Gregor
Mislim, da je to nekdo že naredil: damjanmurko.com (ogled na lastno odgovornost) :))
Hm, me pa prav zanima, kako daleč sega sodelovanje s to spletno stranjo. hehe ;)
27.05.2008 @ 00:56 Lovro
Murko je že podjeten, pred kratkim je z menedžerjem iz Primorske podpisal pogodbo v vrednosti 2000 € vnaprej za nekatere nastope, za pred kratkim organizirano poroko je sponzorsko prejel cca. 15.000 €, potem je od znane mariborske avtohiše dobil avto in tako naprej... Vse na podlagi "te" izredne medijske prepoznavnosti... Dober štos je tudi, da ga marsikdo še ni slišal peti, pa vseeno vsi vedo, kdo je...
na vrh