Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj 4 hands massage …
Dnevnik guruja
Komentarji:   8 23.04.2008

Včeraj sem šel na masažo. Naročen sem bil na masažo z bambusom. Ampak šefica je imela zame presenečenje. Rekla je, da priporoča »four hands massage«. No, pa naj bo, sem rekel. Odločitve seveda nisem obžaloval. Štiri roke so vsaj dvakrat boljše kot dve. Priznam.

Marketinški nauk?

Šefica poljskega masažnega salona je odlično izrabila v tistem trenutku neizkoriščeno premoženje. Imela je maserko brez stranke. Namesto da bi prosta maserka pila čaj, jo je poslala v akcijo. Rezultat? Bolj zadovoljna stranka in 100% izkoriščeni maserki. Saj veste, če prodajaš storitve, je še kako pomembno, da čim bolje izkoristiš vse proste kapacitete. Vprašajte hotelirje – prazne sobe so nekaj, česar ne marajo.

Šefica je s svojo potezo povečala verjetnost, da stranka pride ponovno. Kreirala je nov izdelek, ki si ga bodo stranke, ki ga enkrat preizkusijo, prav gotovo ponovno naročile. Prodajalci lahko vedno ponudijo več tistega, kar prodajajo. Pa naj gre za 30% več zobne paste, 10% več mleka ali pa dve roki več pri masaži. Sploh pa je bolje ponuditi več, kot pa pospeševati prodajo s popustom. Mene popust in navadna masaža ne bi prepričala. Za dve roki več, pa bi sedaj, ko vem, kako zadeva poteka, rade volje plačal več.

Kot vidite, je možno čisto iz vsakega dogodka potegniti kakšno marketinško lekcijo. Bom šel na tole masažo vsaj še enkrat, morda se pa še česa domislim. Aja, čisto mimogrede … Ženo sem tudi povabil, pa se ji na masažo ni dalo iti. Ko bo tole prebrala …


Komentarji:

24.04.2008 @ 10:22 Srečko
Marketinški nauk je čisto v redu, ja. Problem jaz vidim drugje.
Bodo dve prosti roki vedno na voljo?
Bo ševica pripravljena zaposliti še eno maserko, zato, da bo lahko vedno ponudila takšno "obogateno" storitev?
Stranke se bodo namreč razvadile in bodo v prihodnje zahtevale čedalje boljše storitve!
Ali pa bo šefica pogruntala še kaj boljšega... :-))))))))
24.04.2008 @ 12:14 Aleš Lisac
Srečko, zadeva je enostavna - 4 hands začneš uradno prodajati, seveda je to najdražja masaža :)
24.04.2008 @ 23:51 Sašo
Srečko, stranke že sedaj zahtevajo čedalje boljše storitve.
Podjetja ki bodo lahko nudile nove variante, kako zadovoljiti stranke in jim ponudile več, si lahko obetajo nedvomno večje povpraševanje in večji dobiček :)

LP
28.04.2008 @ 20:30 Eva
UUu, že dve roki so super,... kaj šele 4.
29.04.2008 @ 09:13 Aleš Lisac
Eva, se strinjam. Samo, kje se takšne marketinške izboljšave končajo? Pri 6 rokah, morda osmih rokah? Podjetje, ki je pred podobno dilemo je Gilette. Najprej je bilo eno rezilo, potem, dve, potem tri, potem ... :)
30.04.2008 @ 21:52 DeeDee
...potem pa delajo že antireklamo sami sebi; v stilu "tale s 4 rezili je pa boljši od našega s 3 rezili itd...
10.05.2008 @ 17:20 sivolasi
Ko bi le bilo tako tudi pri prostitutkah.

Plačaš eno, obdelujeta te dve. Mislim, da ga (skoraj) ni moškega, ki bi se branil česa takega...
24.04.2009 @ 10:43 ajokps
zddlbrasxkpumkfxgggodivklxcvzh
na vrh