Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Ninini "Nasveti za šoping"
Dnevnik guruja
Komentarji:   11 06.04.2008

Odlično, Nina Osenar! Oziroma odlično za tekstopisce oddaje Big Brother. Čutite, kako velika je razlika med »… se vidimo po oglasih …« in »... nasveti za šoping …«?

Razlika je ogromna. Nina Osenar je iz nečesa, kar je negativno – kdo pa še rad gleda oglase? – zadevo predstavila v obliki koristi za gledalko. Nasveti za šoping so po mojem mnenju res lepa inovacija. Radijski in TV voditelji vsak dan z bolj ali manj enakimi besedami najavljajo oglase.

Večina uporablja obrabljeno »se vidimo/slišimo po oglasih«. Nekateri radijski voditelji se norčujejo iz poslušalcev in oglaševalcev in oglase najavijo v stilu: »No, sedaj moramo pa še malo zaslužiti, za naše plače poskrbeti …« Ampak to je slabo, ker predstavljajo oglase kot nekaj slabega za poslušalce, ker predstavljajo oglase kot nujno zlo.

Evo, Nini Osenar pa je uspelo. Ne vem, zakaj malo dvomim, da se je tega spomnila sama, ampak stavek izgovarja tako doživeto (čeprav verjamem, da se ženskam ni težko vživeti v šoping …), da sploh ni važno, kdo je avtor ideje. Bravo, Nina Osenar. Marketinška strokovnjakinja, ki ve, nekaj zelo pomembnega. Besede prodajajo! Zato ni vseeno, katere besede uporabimo.

Za konec pa še en nasvet za šoping. Kliknite na www.lisac-lisac.si in končno kaj kupite. :)
 


Komentarji:

  • Stran
  •   
  • 1
  • 2
10.04.2008 @ 17:09 Lovro
Živijo... Res je, čeprav meni ni prav preveč všeč slovenska beseda "šoping", pa tudi nakupovanje "ni glih". Na enem komercialnem radiu (ki ni Radio Ognjišče), kjer sem nekoč delal, radijske oglase najavljajo celo kot "naš vsakdanji kruh"... Ja, marketing je res zabaven, g. Aleš!
  • Stran
  •   
  • 1
  • 2
na vrh