Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Zakaj se bodo podražili prometni prekrški?
Marketing
Komentarji:   12 23.03.2008

Zakaj se bodo podražili prometni prekrški?

Razlog je zelo preprost. Vozniki v Sloveniji smo vse boljši. Vozimo počasneje, varneje, skratka bolje, kot smo vozili včasih. Manj prehitevamo, manjkrat se zgodi, da preveč pritisnemo na plin.

In ker vozimo vse bolje, je policistom začelo primanjkovati strank.


Policisti imajo svoje »prodajne cilje« oziroma normo. Recimo, da mora policist Darko vsak mesec zaračunati za 5.000 EUR kazni. Če povprečni stranki (vozniku) zaračuna 50 EUR, to pomeni, da mora v mesecu dni pri prehitri vožnji uloviti 100 strank (voznikov). Recimo, da je lovsko razpoložen 20 dni na mesec. Vsak lovski dan mora torej ujeti 5 prehitrih voznikov. Ker je prehitrih voznikov vse manj in ker policist Darko vedno stoji na istem mestu, mu je strank začelo zmanjkovati.

Sem ter tja ujame kakšno mamico, ki se ji mudi po otroka v vrtec, in kakšnega Hrvata, ki ne ve, kje je zaseda običajno postavljena. Ampak strank je vse manj. Darku seveda ne pade na misel, da bi bilo pametno spremeniti lokacijo radarske zasede. Konec gorenjske avtoceste in recimo parkirišče pred gostilno Radar v Dolgi vasi, sta pač lokaciji, kjer policisti merijo hitrost. Že leta in leta. Zakaj bi sedaj to spreminjali …

Vas to spominja na kakšnega podjetnika, ki nikakor noče ali ne zna ničesar spremeniti v svojem pristopu do strank?

Zato so se policisti oziroma njihovi nadrejeni, domislili višjih cen. Če kazen podražimo s 50 na recimo 500 EUR, bo moral policist Darko vsak mesec uloviti le še 10 voznikov. Skratka, vsak drugi dan enega samega. To pa bo verjetno šlo. Manj strank bo Darku prineslo isti prihodek. Za istih 5.000 EUR bo verjetno tudi manj časa na cesti, saj je 10 voznikov verjetno lažje uloviti kot 100 voznikov. Super, mar ne?

Ali pa tudi ne?

Kje je tista meja, ko Darkove storitve ne bo želel kupiti noben voznik več? In če bo slučajno Darko kakšnega le zasačil, bo to zanj smrtno nevarno. Ker mu voznik (recimo, da bo kazen 20.000 EUR), preprosto ne bo ustavil. Vozniki se bodo začeli obnašati tako kot ameriški vojaški piloti. Ko zaznajo radar, nanj streljajo.

V poslu ni nič drugače kot na cesti. Vsako podjetje mora ugotoviti, kje so tiste meje. Vsak si mora izračunati, kaj je lažje – vzeti 100 strankam 50 EUR, 10 strankam 500 EUR ali morda eni sami stranki 5.000 EUR.

Meje seveda lahko ugotovimo le s testiranjem. Me prav zanima, kako visoko si bodo upali iti politiki pri višanju kazni za prometne prekrške. 1.000 EUR za prekoračitev hitrosti 30 km/h? 2.000? 5.000 EUR?

Kaj mislite, kako visoko si bodo upali? Kaj mislite, kako visoke morajo biti kazni, da bo policist Darko zaslužil čim več? A da ima Darko še kakšen drug cilj kot le čim višji prihodek? :) 

Komentarji:

  • Stran
  • 1
  • 2
  •   
23.03.2008 @ 11:43 Srečko
G. Aleš, močno dvomim, da smo se vozniki pri obnašanju na cesti tako poboljšali kot pravite!
V nasprotnem primeru pa se popolnoma strinjam z vašo marketinško lekcijo početja policista Darka.V vsakem primeru nikakor noče in tudi ne zna ničesar spremeniti v svojem pristopu do strank. Poleg tega so tudi stranke dosti bolj prebrisane in ne dovolijo postavljati zased na lokacijah v privatni lasti.
Kazni bodo še naprej vse višje... :-))))
23.03.2008 @ 17:20 Tadej
višje, višje in višje. pa mislite da ta višji ne rata vsem, ki so pod vplivom alkohola tist čas vseeno? medtem ko nastradamo tako normalni vozniki, kot "nenormalni" vozniki. saj dandanes, ne moreš zapeljat na cesto, ne da bi naredil prekršek, toliko jih je. zakaj si ne nabavite nekaj kreativcev jih dobro plačate, da vam izumijo taktiko, kako ločit divjake od normalnih, mamice od razafnanih deklet, pijance od treznih, na cestah? just a thought ...
23.03.2008 @ 22:28 Robert
Pozdravljen Aleš. Se bojim, da naši politiki ne bodo nikoli razumeli prometa in ljudi, tako da bodo kazni po mojem šle tako daleč, da si bomo ubogi slovenčki "prišli gor" in enostavno ignorirali vse ukrepe. Verjetno bomo morali tako kot sindikati (od katerih se lahko tudi kaj naučimo) uporabiti metodo prisile in seveda dovolj velike mase ubogih slovenčkov, ki si bodo vsaj doma in pred sosedom upali reči, da je res dovolj vsega ter se skupaj podali v Ljubljano. Na žalost politiki ne razumejo niti m od marketinga, sicer bi že bili kakšni rezultati, glede na to, da so tudi poslušali že vaša predavanja in nasvete. Po drugi strani pa razumejo marketing zelo dobro. Vsak mesec si pač vzamejo kolikor želijo oz. potrebujejo za svoja nova vozila, večerje, stavbe, 5 x letno novo opremljanje pisarn itd. Kot policist Darko v vaši zgodbici. Njihov marketing je za njih izvrsten. Kar se tiče prometa: na žalost še vedno samo kopirajo zahodne in severne države ter govorijo po televiziji. Kak mesec ali vsaj teden opazovanj in raziskovanja v tujih deželah v prvovrstnih hotelih, "naporni "dnevi strokovnega dela,... Zato pa imamo vsako leto vsaj nekaj sprememb Zakona o varnosti v cestnem prometu. Vsi strokovni argumenti, ki so včasih že celo zapisani v samem ZVCP-ju, pa pod njihovim odličnim marketingom finančnih botrov pač popusti pod pritiski želja in interesov teh botrov, pa se zopet najde kakšna "napaka" v zakonu, ki jo je seveda nujno treba popraviti, da botri ne bodo zaprli pipce za €. Tudi vladni tajkuni morajo živeti na vsaj štirih nogah, ljudje pa naj plačujejo najvišje kazni v Evropi, z nižjim standardom. Prometna varnost na cesti, pa se sicer res izboljšuje, vendar zelo počasi. Ja, njihov marketing pač ne seže do potreb navadnih ljudi in otrok, ki puščajo svoja življenja na cesti. Šolstvo smatra, da je bolj pomembno znati pesmico na pamet kot to, da bi naučili otroka iti čez prehod in bi učiteljice, se opravičujem, gospe učiteljice, kak dan ostale v šoli še kakšno uro, da sodelujejo pri kolesarskih izpitih. Vendar je prvo vprašanje, če bo ta ura plačana. Potem so vsega krive avtošole. Tako je najlažje. Tu si je država, vlada, enaka z veliko podjetji in našim zdravstvom, ki odpravlja posledice, namesto da išče vzroke. LP
24.03.2008 @ 01:16 Sašo
Kaj bi bilo če bi vsi začeli voziti po pravilih in noben nebi več delal prekrške?
Po vsej verjetnosti bi uvedli nova prometna pravila, ki bi delala zmedo na cesti ter povečevala prekrškarje.
Takšno je dejstvo, ker policija in država kar precej zasluži na račun prekrškarjev.

Je pa res, da jim je malo mar koliko zasluži posameznik, saj ne gledajo na njihov zaslužek ter njegovo življenje ampak zgolj in le na svoj dobiček. S tem pa le povečujejo število agresivnih ljudi in po vsej verjetnosti tudi kriminal. Recimo nekdo ki ima 450€ plače in si recimo ne pripne pasa, bo moral plačati 120€. Koliko mu bo še ostalo? ..bolj malo.

Po mojem bi morali imeti bolj konstruktivne pristope pri doseganju željenih ciljev.
Definitivno je cilj, da bi se ljudje držali predpisov in vozilo kar se da previdno, vendar z višanjem kazni tega definitivno ne bodo dosegli.
Zakaj? Ker ljudje točno vedo kje so radarske kontrole in se v naprej pripravijo, da bi mimo tistega mesta vozili počasneje. Ko bi peljali mimo bi zopet pohodili plin, pa magari bi bile kazni 100x višje.
V kolikor bi prepovedali radijsko objavljanje radarskih kontol, bi ljudje avtomatsko bili prisiljeni voziti previdneje. In to je eden izmed načinov, s katerim bi dosegli zamnjšanje prometnih nesreč, strpnejšo vožno ter po vsej verjetnosti večji zaslužek za njih.


LP
24.03.2008 @ 01:30 Sašo
Aleš, v prejšnji temi sem slučajno prebral navedbo predstavnika policista, ko si ga spraševal o elektronski radar detektor napravici, da namen policije ni kaznovati ampak umiriti promet.
Me prav zanima, kaj bi danes rekli o samemu namenu radarske kontrole ;)

LP
24.03.2008 @ 09:13 Aleš Lisac
Dragi prijatelji hvala za komentarje. Jaz sem s tem zapisom želel opozoriti na različne cenovne politike. Na pasti, ki jih prinaša recimo zviševanje, pa tudi zniževanje cen. Vsak podjetnik mora poiskati tisti optimum, ki mu prinaša največ in obenem poskrbi za zadovoljne stranke. Kar se pa hitre vožnje tiče, v Nemčiji se lahko na avtocesti peljete čez 200, pa imajo manj nesreč (na prebivalca), kot v Avstriji, kjer podobne omejitve, kot mi. Ni vse v omejitvah, ni vse v kaznovanju. Varno bomo vozili takrat, ko bodo družba tiste, ki ne upoštevajo predpisov, obravnavala recimo, kot nudiste sredi BTCja. Hitro bi jih pospravili na varno :)
24.03.2008 @ 10:28 Aleš Lisac
Kot zanimivost - povprečno policist v ZDA napiše 15 "speeding tickets" dnevno. Laser jammers so v ZDA dovoljeni ... :)
24.03.2008 @ 20:49 Maks
Dilema o tem, kakšne višine kazni si bodo privoščili politiki je zanimiva, vendar je problem v drugem koraku, ki ni izveden, ali je izveden preslabo (kot pri marketingu).

Drugi korak je v primeru prometnih prekrškov izterjava kazni. Ta je nezanesljiva in počasna, spretni posamezniki (običajno najpogostejši kršitelji) se jim večinoma izognejo.

Podpiram sistem, ki je v ZDA - če si pijan, greš za 12-24 ur sedet. Takoj. Plus še denarna kazen.

Za sedanje stanje so malce odgovorni tudi policijski šefi, ki spudbujajo kvantiteto in ne kvaliteto dela. Bi o tem lahko še veliko napisal, pa morda kdaj drugič.
25.03.2008 @ 13:50 Bloger
Kako lahko nastrada normalen voznik???
In zakaj sploh bi se pritoževal normalen voznik???
25.03.2008 @ 18:48 ALeš
zanima me, zakaj ne odgovarjate na eMaile?
Razumem da dobite ogromno mailov, ampak jaz sem vam mojega poslal ze par tedno nazaj in nisem dobil nikakrsne replike...
Lep dan,
Aleš
  • Stran
  • 1
  • 2
  •   
na vrh