Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Bosanec, Američan in Slovenec
Marketing
Komentarji:   2 04.11.2006
Bosanec, Američan in Slovenec

se pogovarjajo o marketingu. Bosanec se pohvali, da pri njih vsak, ki vrne pištolo ali kakšen drug kos orožja, sodeluje v nagradnem žrebanju za

Bosanec, Američan in Slovenec

se pogovarjajo o marketingu. Bosanec se pohvali, da pri njih vsak, ki vrne pištolo ali kakšen drug kos orožja, sodeluje v nagradnem žrebanju za hladilnik. Američan pripomni, da se tu jasno pokaže bosanska zaostalost. V Ameriki ti South West Bank zato, ker pri njih odpreš račun, podari puško. Slovenec skomigne z rameni in pravi: »Po mojem so Bosanci vseeno pametnejši od Američanov, vsaj orožja se bodo znebili. V Slovenji smo se takšnemu primitivnemu marketingu že zdavnaj odpovedali. Pri nas ti recimo banka, če vzameš kredit v vrednosti nad 20 milijonov, podari skuter. Precej bolj civilizirano …«

Nauk?

Nagradna žrebanja in darila delujejo povsod, po vsem svetu. Uporabite jih lahko za pospeševanje prodaje izdelkov, za prepričevanje gledalcev, naj plačajo TV naročnino (Hrvaška), za pospeševanje zbiranja orožja, za prodajo tunine … Vprašati se morate, kaj si stranke želijo, katera »podkupnina«, darilo jih bo pripravilo do tega, da naredijo tisto želite, da naredijo.

Bosanci se bodo za hladilnik odpovedali pištoli, Američani so za puško pripravljeni celo opreti račun v banki, Slovenci pa smo za Tefalovo ponev pripravljeni narediti praktično vse …

Novica iz Večera o bosanski nagradni igri:

http://www.vecer.si/vecer2006/default.asp?kaj=6&id=2006110305127641

Komentarji:

07.11.2006 @ 07:28 rajko
imate prav zares ljudje so prepričani, da res nekaj dobijo, ne pomislijo, da so prodajalci dobili njih.
09.11.2006 @ 11:12 siniša
Občutek da si nekaj zamenjal,ne le dal in tako ostajaš v ravnovesju,sam s sabo
na vrh