Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Bodite uporniki!
Dnevnik guruja
Komentarji:   14 27.12.2007

V letu 2008 vam želim vse najboljše. Poleg normalnih želja (zdravje, sreča, itd.), pa imam za vas še eno željo, oziroma predlog.

Bodite uporniki!

Prekršite kakšno pravilo, napisano ali nenapisano. V poslu zares uspejo tisti, ki kršijo pravila, uspejo tisti, ki si upajo. Če boste v letu 2008, delali podobne stvari, kot jih dela vaša konkurenca, boste povprečno uspešni. To pa ni tisto, kar si želite.

Podobno velja za osebno življenje. Kdo pravi, da se morate obnašati, tako kot se obnašajo vsi ostali? Naredite nekaj drugačnega, presenetite svojega partnerja, moža, ženo, otroke. Če vsi kupujejo, to ne pomeni, da morate tudi vi. Če vsi ostali nimajo časa, to ne pomeni, da tudi vi ne smete imeti časa, za svoje bližnje. Bodite otročji (vsaj kdaj), pokažite veselje, čustva!

jelen

Lep, simpatičen primer kršenja pravil, je tale plakat.
Kdo pravi, da se ne da, kdo pravi, da ni možno?
Kdo pravi, da je nemogoče?
Vse je mogoče, samo malo kreativnosti in poguma je potrebno imeti.

Odvetniki so v 22. člen svojega statuta zapisali: »Odvetniki tekmujejo med seboj le s kakovostjo svojega dela.« Oglaševati ne bi smeli … Katere odvetnike poznate? Tiste, ki oglašujejo, tiste, ki se pojavljajo na televiziji, ali tiste, ki se držijo pravil?
 


Pogumni kršijo pravila. Pogumni niso povprečni, pogumni tudi zaslužijo več.

 

poravnava

Ta oglas je dvojni primer kršenja pravil. Prvič se oglašuje, nekaj kar se ne bi smelo in drugič gre za oglas, ki ima obliko članka. Opozorilo, da gre za oglasno sporočilo manjka. Oglasi, ki na prvi pogled delujejo kot članki, DOKAZANO delujejo bolje.
Morda je objava takšnih oglasov malce sporna … ampak, pogumni si upajo, pogumni testirajo meje, pogumni kršijo pravila.

V letu 2008 prekršite vsaj kakšno pravilo! Pa pazite, da bo kršitev etično in moralno sprejemljiva. Predvsem pa pazite, da ne boste prekršili kakšno od desetih božjih zapovedi. :)

Na zdravje!
 

Komentarji:

  • Stran
  •   
  • 1
  • 2
30.12.2007 @ 12:08 Žan Nekrep
Enako želim tudi tebi Aleš, torej čimbolj uporniško leto 2008 in to želim tudi vsem bralcem bloga. Sem se prijavil, da bom od sedaj naprej bral vsak nov zapis na emailu :)
30.12.2007 @ 16:32 Sašo
Tudi jaz želim enako, čim več uspeha, inovativnih pristopov ter seveda uresničenih sanj in projektov.

Srečno 2008!
30.12.2007 @ 20:34 Aleš Lisac
En uporniški oglas za prestižno znamko avtomobilov. :)
02.01.2008 @ 20:39 sivolasi
Zagotovo bo v letu 2008 potrebno prekršiti nekaj pravil. Zagotovo bodo oglaševalci čedalje pogosteje in čedalje bolj "grobo" kršili nenapisna, pa tudi napisana pravila in prestopali meje v upanju, da bodo prehiteli konkurenco.

Se pa moram vprašati, kje so in ali so neke meje, kajti tak "napredek" se ne bo ustavil na neki točki.Prišli bodo novi, mlajši oglaševalci, popolnoma brez predsodkov in premikali omenjene meje po svojem okusu.

In ker vemo, da se bo čedalje več ljudi ukvarjalo z biznisom in nekaj ponujalo trgu, (slovenska) kupna moč pa bo, izgleda, čedalje manjša, bo potrebno uporabiti v 2008 in kasneje zelo ekstremne pristope.

Tole z jelenčkom je, objektivno, nedolžna zadeva in se osebno ne bi toliko navduševal ne nad plakatom, ne nad akcijo.

G. Aleš je sam omenil, da precej prodaja tudi erotika, če hočete seks... Pijač sicer ne, ampak marsikaj drugega.

Le za razmislek: kaj naj naredi ena od dvajsetih (najbrž jih je vsaj petdeset?) slovenskih pevk, ki bi rada prišla med prve tri pevke ranga Helene Blagne in Nejše.

Šokira javnost? Se ve kako (a la Severina)! Kako drugače? Le s čim?

Večina ljudi namreč išče le senzacije in (skoraj) nobena poteza, akcija ni za njih dovolj zanimiva...

Če vzamemo v obzir še neučakanost teh mladih punc (in fantov), starih 16-23 let, ki niso pripravljene/i kariero graditi na dolgi rok, kot jo je recimo Helena B., zna biti leto 2008 še bolj šokantno...

Ali veselo. Ali neuspešno. Kakor za koga...

Vsaj v pop glasbi, če že ne pri novih pijačah :)...
  • Stran
  •   
  • 1
  • 2
na vrh