Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Bodite uporniki!
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 14 27.12.2007
V letu 2008 vam želim vse najboljše. Poleg normalnih želja (zdravje, sreča, itd.), pa imam za vas še eno željo, oziroma predlog.
Bodite uporniki!
Prekršite kakšno pravilo, napisano ali nenapisano. V poslu zares uspejo tisti, ki kršijo pravila, uspejo tisti, ki si upajo. Če boste v letu 2008, delali podobne stvari, kot jih dela vaša konkurenca, boste povprečno uspešni. To pa ni tisto, kar si želite.
Podobno velja za osebno življenje. Kdo pravi, da se morate obnašati, tako kot se obnašajo vsi ostali? Naredite nekaj drugačnega, presenetite svojega partnerja, moža, ženo, otroke. Če vsi kupujejo, to ne pomeni, da morate tudi vi. Če vsi ostali nimajo časa, to ne pomeni, da tudi vi ne smete imeti časa, za svoje bližnje. Bodite otročji (vsaj kdaj), pokažite veselje, čustva!
Lep, simpatičen primer kršenja pravil, je tale plakat.
Kdo pravi, da se ne da, kdo pravi, da ni možno?
Kdo pravi, da je nemogoče?
Vse je mogoče, samo malo kreativnosti in poguma je potrebno imeti.Odvetniki so v 22. člen svojega statuta zapisali: »Odvetniki tekmujejo med seboj le s kakovostjo svojega dela.« Oglaševati ne bi smeli … Katere odvetnike poznate? Tiste, ki oglašujejo, tiste, ki se pojavljajo na televiziji, ali tiste, ki se držijo pravil?
Pogumni kršijo pravila. Pogumni niso povprečni, pogumni tudi zaslužijo več.
Ta oglas je dvojni primer kršenja pravil. Prvič se oglašuje, nekaj kar se ne bi smelo in drugič gre za oglas, ki ima obliko članka. Opozorilo, da gre za oglasno sporočilo manjka. Oglasi, ki na prvi pogled delujejo kot članki, DOKAZANO delujejo bolje.
Morda je objava takšnih oglasov malce sporna … ampak, pogumni si upajo, pogumni testirajo meje, pogumni kršijo pravila.V letu 2008 prekršite vsaj kakšno pravilo! Pa pazite, da bo kršitev etično in moralno sprejemljiva. Predvsem pa pazite, da ne boste prekršili kakšno od desetih božjih zapovedi. :)
Na zdravje!
Komentarji:
- Stran
- 1
- 2
- Stran
- 1
- 2
Srečno 2008!
Se pa moram vprašati, kje so in ali so neke meje, kajti tak "napredek" se ne bo ustavil na neki točki.Prišli bodo novi, mlajši oglaševalci, popolnoma brez predsodkov in premikali omenjene meje po svojem okusu.
In ker vemo, da se bo čedalje več ljudi ukvarjalo z biznisom in nekaj ponujalo trgu, (slovenska) kupna moč pa bo, izgleda, čedalje manjša, bo potrebno uporabiti v 2008 in kasneje zelo ekstremne pristope.
Tole z jelenčkom je, objektivno, nedolžna zadeva in se osebno ne bi toliko navduševal ne nad plakatom, ne nad akcijo.
G. Aleš je sam omenil, da precej prodaja tudi erotika, če hočete seks... Pijač sicer ne, ampak marsikaj drugega.
Le za razmislek: kaj naj naredi ena od dvajsetih (najbrž jih je vsaj petdeset?) slovenskih pevk, ki bi rada prišla med prve tri pevke ranga Helene Blagne in Nejše.
Šokira javnost? Se ve kako (a la Severina)! Kako drugače? Le s čim?
Večina ljudi namreč išče le senzacije in (skoraj) nobena poteza, akcija ni za njih dovolj zanimiva...
Če vzamemo v obzir še neučakanost teh mladih punc (in fantov), starih 16-23 let, ki niso pripravljene/i kariero graditi na dolgi rok, kot jo je recimo Helena B., zna biti leto 2008 še bolj šokantno...
Ali veselo. Ali neuspešno. Kakor za koga...
Vsaj v pop glasbi, če že ne pri novih pijačah :)...