Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Dobra kava
-
Obujamo spomineKomentarji: 25 15.12.2007
Tokrat v rubriki obujamo spomine, predstavljam Dobro kavo. Še v prejšnjem stoletju sem v Slovenijo uvažal kavo v pločevinkah. Izbral sem dva okusa, se dogovoril za praženje v Italiji, izbral ime in embalažo.
Pločevinke takrat niso bile ravno običajna embalaža, sploh ne v Sloveniji. Veliko časa sem porabil za to, da sem zadevo legalno uvozil, razne inšpekcije in dovoljenja … Na koncu je smo prejeli okoli 7000 pločevink.
Predstavljal sem si, da bom kavo prodajal po sistemu mrežnega marketinga, oziroma kataloške prodaje. Ustanovil sem klub ljubiteljev dobre kave … V bistvu vse niti ni bilo slabo zamišljeno. Naročiš se na mesečni paket kave. Sliši se privlačno, mar ne?
Če bi uspel navdušiti dovolj naročnikov, bi bil projekt donosen. Vendar pa ni šlo. Po tem, ko smo kavo s težavo v dveh letih prodali, bolje rečeno večino smo sami popili, smo zadevo opustili.
Guru seveda ne postaneš samo tako, da veliko bereš. Žal moraš narediti tudi veliko napak. Učenje na lastnih napakah je izjemno učinkovito. Žal tudi drago in zamudno. Moja Dobra kava je bila res dobra, okus je bil čudovit. Šlo je za res kakovosten izdelek.
Kaj mislite kje sem ga polomil? Katera je bila največja napaka, ki sem jo pri tem projektu naredil? Ugibajte, potem bom pa še jaz dodal svojo verzijo.
Ne poznam dobro projekta Dobra kava, ampak zdi se mi, da manjka samo ena ključna stvar: darilo. Če potrebuješ veliko novih kupcev, pa si prepričan v svoj izdelek, dodaj darilo. Kupci bodo zaradi darila ugotovili, da je tvoj izdelek res dober in primeren za njih.
Tisti, ki smo s kavo zasvojeni, jo moramo dobiti v vsaki najbližji trgovini - in to točno izbrano vrsto kave.
In ne bomo je kupovali na zalogo, ker kava, ki dolgo stoji, ni več dobra. Še najmanj pa bi se vezali na nakup kave preko zastopnika. Ja kje ga boš pa našel, v trenutku, ko ti kave zmanjka.
Tisti, ki jim kava dol visi in jo imajo doma le na rezervi, za kakšen obisk, pa so premajhni potrošniki kave. Poleg tega jo oni res lahko kupijo v vsaki trgovini in to po možnosti najcenejšo!
Kava mora biti dostopna kot kruh.
Leta, ko so Slovenci trumoma drveli v Avstrijo in Italijo. In poleg praškov, čokolad in še kakšne druge nepotrebne krame, si niso dovolili, da ne bi prišli domov še s kakšno kilo ali dvema lepo dekorirane embalaže najcenejše Minas kave. O čem bi pa lahko debatirali s sosedi, če bi na kavo pozabili.
NA KRATKO
- embalaza ne v plocevinki ampak v vreckah po 200 gr. ali 250 gr.
- cena kot Barcaffe,
- "ambulantna" dostava, ostalo kar se tika izvedbe pa ne bom nadaljeval, kajti to stane
KAKO JE VSE ENOSTAVNO, IN SE IMETI SRECO
Se spomnem da je v tistem času precej razcvetel Amway, ki je ponujal zares dobre in ugodne artikle pa še zaslužil si lahko če si si ustvaril svojo dobro skupino..-je pa bila ena velika napaka samo v tem, da je bilo dostopno samo v Ljubljani, kjer je bila tudi večinoma gužva. Če bi v tistem času imeli več poslovalnic po Sloveniji sem 100% da bi celotna strategija bolje uspela. Sami smo imeli zelo veliko skupino, ampak škoda da je na koncu vse skupaj razpadlo.
Aleš sem slišal da si nekaj sodeloval z Amway, a to drži?
Kako bi jaz pristopil?
Po vsej verjetnosti bi izdelal bolj interaktvino grafiko enbalaže.
Klub ljubiteljev kave bi pomojem bolj stekla če bi imel odprto še kakšno kavarno v centru Ljubljane ali katerem drugem večjem mestu, kjer bi se lahko ljudje vključeni v klub tudi srečevali.
Po vsej verjetnosti bi bilo dobro ob nakupu dati še kakšno darilce ali gratis kavo če pripeljejo novega člana v klub.
Načeloma pa mislim da prodaja tkšnih artiklov najbolj uspe preko veleprodaje večjim trgovinam, kar pomeni da ti tako potem oni delajo posel naprej.
Poleg tega bi lahko še vseeno imel klub ki bi širili dobro besedo o kavi.
Na koncu pa da bi zares vedeli vsi, da je kava zares božanska, bi pa dodal še oglaševanje(časopisi, panoji, oglasi na kakšnih prireditvah, internet..).
LP
Če je bila kava res tako posebna, bi najbolj vžgalo, če bi jo ponujali posebni ciljni skupini.
P.S. Organiziram dobre seminarje. Tisti, ki vas je ta informacija navdušila, me kontaktiraje na marjan@vodja.net
Distribucijski kanail morajo biti taki, da jo lahko kupiš povsod.
Menim tudi, da ljudje ne rabijo najboljše kave. Dovolj dobra je čisto v redu.
Morda pa so bili tudi močni konkurenti (dobra in poceni kava).
Lp Enes
Jaz pa mislim, da v vaše seminarje ne moremo verjeti, če niste našli druge ideje, kot da jih predstavljate na spletni strani dobre konkurence!