Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Ponavljanje deluje
Marketing
Komentarji:   2 20.11.2007
Ponavljanje v marketingu deluje. V oglaševanju še posebej. Večkrat, ko nekaj vidimo in slišimo, večja je verjetnost, da si sporočilo zapomnimo. Calvo (lahko bi napisal tudi Amen, ampak Calvo bo tudi primerno, mar ne?).

stop

Mestne oblasti v glavnem mestu Švedske so se odločile na zanimiv način poudariti, da je vožnja po ulici prepovedana. Ob kateri uri se po tej ulici ne smete peljati?

Ljudje smo različni. Isto sporočilo bodo nekateri razumeli, drugi pa ne. Zato pametni prodajalci isto stvar povedo na več načinov. In isto stvar povedo večkrat. Čim večkrat. Fotka je iz knjige, ki sem jo omenil v enem od zadnjih zapisov.

Komentarji:

08.12.2007 @ 15:27 lufty
Ja. Tudi politični marketing deluje po tem principu. Prav ta del tudi Janša najbolj obvlada. Ko je bil v opoziciji je ob vsakem prebujanju v poslanski klopi trikrat ponovil svoj znameniti KKK in - prijelo se je. Sedaj pridejo na vrsto TAJKUNI, TAJKUNI, TAJKUNI in - prijelo se bo.

Da pa je ta blog eden boljših, ni potrebno trikrat ponavljati.
l.p.
08.12.2007 @ 20:23 Marjana
...enako idejo je nekdo v Beogradu uporabil za trženje, ko je na tablo nad vhod v CIRILICI napisal: zimmer frei...
na vrh