Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Kazalo
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
- Zakaj je NE odlična novica za prodajalce?
- Tiskani oglasi ne delujejo več?
- Cena?
- Fotografije golih deklet včasih in danes
- Intervju
- Kako odgovarjati na tipične ugovore strank?
- Marketinško križarjenje 2018
- Marco Bragadino in njegov ICO
- Naj knjige leta 2017 po mojem izboru
- Novoletni cilji in prodaja
- Moj stari čevelj
- Marketinška analiza "finančne industrije"
- Zastonj torej brezplačno
- FirmaKids in ŠKL
- Katalog promocijskih in poslovnih daril
- Laura Unuk svetovna mladinska prvakinja
- Beer Bulli
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Marlboro direktni marketing
-
MarketingKomentarji: 3 14.09.2007
Direktni marketing je v marketingu isto kot je lev med živalmi. Kralj pač. Ker prinaša najvišje donose. Škoda, da se nekatera podjetja direktnega marketigna oprimejo šele takrat, kot nimajo druge možnosti.
Tobačna industrija bo kmalu s kupci lahko komunicirala le telepatsko. Vse druge načine jim bomo prepovedali. V ZDA že nekaj let, sedaj pa tudi v recimo na Poljskem, Marlboro s svojimi kupci komunicira direktno. V vsakem zavojčku cigaret je vprašalnik. Včlanite se lahko v njihov kljub. Če znate poljsko in če imate številko poljske osebne izkaznice, lahko preverite http://www.przygoda2007.pl
Ta način zbiranja podatkov in komuniciranja s strankami, bi lahko uporabilo še marsikatero podjetje. Tudi tista, ki prodajajo malo bolj zdrave izdelke. Vsekakor z vprašalnikom, ki ga vložiš v embalažo izdelka, komuniciraš s pravo ciljno skupino, mar ne?
Ta način zbiranja podatkov in komuniciranja s strankami, bi lahko uporabilo še marsikatero podjetje. Tudi tista, ki prodajajo malo bolj zdrave izdelke. Vsekakor z vprašalnikom, ki ga vložiš v embalažo izdelka, komuniciraš s pravo ciljno skupino, mar ne?
Komentarji:
-
14.09.2007 @ 20:08
Andrei
- Brihtno, na to niti pomislil nisem.
-
15.09.2007 @ 23:08
dietil
-
to je že diesel devu v škatle svojih čevljev, adidas tud. pa esprit se mi zdi da tud, mobitel, sony ericsson,...
sej tak način komunikacije s strankami se že kr neki časa uporablja. -
16.09.2007 @ 16:53
Aleš Lisac
-
Dietil, bravo za opažanje. V Alanu Fordu bi se reklo: "Divim se oštrini tvog zapažanja." :)
No čisto resno, seveda imaš prav. Vseeno pa velika večina tega tako preprostega in učinkovitega orodja ne uporablja. Nekateri pa so po drugi strani že nadležni - recimo zadnjič sem se skoraj zadavil s kupončkom za nagradno igro, ki so ga pametno vstavili kar v vrečko čipsa.
Dodaj komentar