Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Na kolo za bolno telo!
-
MarketingKomentarji: 25 05.09.2007
Namesto s kolesom se vozite raje z mopedom.
Hitreje boste prispeli na cilj pa še svojemu organizmu boste naredili uslugo.
Malce čudno se sliši, kar sem napisal zgoraj, mar ne?
No, sedaj pa preberite še oglas za moped Colibri, ki so ga objavili v sedemdesetih letih prejšnjega stoletja. Besedilo je v srbohrvaščini (takrat je takšen jezik še obstajal), verjamem pa, da ga vseeno razumete.
Još koliko svega godina će moći ovako da savlađuje uspone? Koliko godina i po koju cenu zdravlja? A srce? Da li je jevtiniji motor »Colibri 50« ili motor našeg organizma? – Njen »Colibri« čuva joj zdravlje, štedi energiju, sa lakoćom savlađuje i kilometre i sve uspone, izdržljiv je i brz, ukusnog i estetskog izgleda, lak za rukovanje i izdržavanje – bez šoferske dozvole u džepu.
Zabavno. Pred nekaj desetletji so nam moped prodajali tako, da so nas prepričevali, da je vožnja s kolesom nezdrava. To je bilo v časih, ko je bilo kolo precej cenejše od mopeda. Danes je moped cenejši od kolesa. In kolesa gredo bolje v promet kot mopedi. In naprezanje s kolesom v klanec je postalo moderno in zdravo.
Seveda mopedov niti danes niti pred 40 leti ni prodajala korist – to, da je vožnja z mopedom menda zdrava za organizem. Pred 40 leti si kupil moped, da si bil frajer. Kupil si ga, ker si si ga lahko privoščil. Kdor je imel moped, je bil bolj pomemben, kot tisti, ki ga niso imeli.
Nakup mopeda ni bila racionalna, ampak čustvena odločitev. Seveda pa si kupci tudi najbolj neumne čustvene odločitve razložimo s kopico racionalnih razlogov …
Ej, stari, zakaj si kupil BMW? Ker odlično leži na cesti, ker je varen, ker ima … bla bla bla. Kupil si ga je, ker si je tak avto želel, ker je hotel slišati komentar prijateljev, ker mu bo tale nakup dvignil ugled pri (pleh) pripadnicah nasprotnega spola.
Kako je z nakupi koles danes? Danes si tudi kupiš najdražje kolo, ker je lahko, ker je kakovostno narejeno, ker lepo teče, ker ... V resnici pa si kupiš zelo drago kolo, ker se hočeš malo postaviti pred frendi in ker ti je všeč občutek, da voziš najboljše. Zdravo bi se vozil tudi na pol cenejšemu kolesu …
Današnja lekcija?Kot vidite, isti izdelek v različnih časovnih obdobjih prodajajo različne koristi. Tudi ciljna skupina se skozi čas spreminja. Tisti, ki so včasih kupovali mopede, so potem kupovali fičote, danes pa kupujejo terenska vozila (s katerimi nikoli ne zapeljejo na makadam).
Danes kupujejo mopede ljubitelji, morda kakšen najstnik, ki še ni slišal za skuterje, vsekakor pa si mopeda ne kupi nihče zato, da bi naredil uslugo svojemu srcu …
Preučujte stare oglase in se učite iz njih. Ali pa še naprej berite blog marketinškega guruja. Naj on raziskuje in piše za vas. Vi pa samo preberete. :)In morda tudi malo prekomentirate.
Scan oglasa iz članka, ki so ga o Colibriju prejšnji teden objavili v Delu.
@Aleš: se še spomnim teh časov. Največja ironija je bila, da je Tito slabega pol leta pred tem umrl, nam otročekom pa ni ni bilo nič jasno ;-)