Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Debele riti
Dnevnik guruja
Komentarji:   7 18.07.2007

Evropejci smo, vsaj kar se tiče debelosti, tam kjer so bili Američani okoli leta 1992. To pomeni, da smo se že kar precej zredili. Jaz sem ravno v tistem času študiral v Južni Karolini in sem imel občutek, da je bil  že takrat zelo velik delež Američanov in Američank občutno predebel ... No, sedaj smo pa mi tam, kjer so bili oni pred dobrim desetletjem ... 

Če bodo porcije v restavracijah še naprej pridobivale na velikosti in če bomo ljudje vse več jedli v restavracijah, bomo v desetletju dohiteli Američane. In kaj imajo debele riti skupnega z marketingom, se verjetno sprašujete ...

Zadeva je zelo preprosta. Pravkar sem vam odkril enega od trendov prihodnosti. Tisti, ki se bodo trendu debelih riti znali prilagoditi, bodo veliko zaslužili. Recimo, če proizvajate stole, poskrbite za širše modele in predvsem za modele brez stranskih opor. Pomislite ali lahko tudi vi kaj zaslužite na trendu debelih riti! To je današnji marketinški nasvet vašega guruja. In razmislite še o ostalih trendih, ki so prav tako očitni, kot trend debelih riti.

Pa še en nemarketinški nasvet glede trenda debelih riti. Kot to velja tudi za večino trendov, SODELOVANJE NI OBVEZNO. Jaz sem se recimo odločil, da v tem trendu ne sodelujem in danes tehtam natančno toliko, kot sem tehtal leta 1992. 

Še enkrat poudarjam, sodelovanje v trendih ni obvezno, zna pa biti dobičkonosno.


Komentarji:

19.07.2007 @ 00:07 Zvoni
Mislim trend DEBELIH riti.Vsaka debelost ima za sabo globok psihični izvor. Hrana je najbolj razširjen antidepresiv. Ja sej naloga marketinga je pa prilagoditi se in čim več iztržiti iz teh slabosti. Še dobro da je na drugi strani cel kup oglaševalcev diet:-)l.p.
19.07.2007 @ 08:06 Biokmetovalec
Bravo, Aleš Lisac!

Ta zapis mi je pa posebej všeč. Pa ne zaradi debelih riti, ampak zato, ker bralca spomnite, da ne rabi sodelovati.

V t.i. razvitem svetu večina ljudi porabi več kot potrebuje. Pa ne samo hrane, tudi ostalih dobrin. Kam nas to pelje, pa itak vsi veste.

Še enkrat bravo za guruja, ki pravi, da ni nujno, da sodelujete.
19.07.2007 @ 09:11 ervinator
Tile minnies so hecni: ponujajo ravno prav velike sendviče, hkrati pa priporočajo nakup treh (za ceno 8,75 US). :)
19.07.2007 @ 09:12 ervinator
... in dvanajst sendvičev za 32 USD. :)
19.07.2007 @ 10:13 Lidija
Služenje na sledenju trendov je seveda zelo dobičkonosno, če jih odkriješ pravočasno. Še bolj dobičkonosno je mogoče ustvariti trende...tudi to je mnogim uspelo in kdo ve, mogoče bo tudi komu od nas :)
19.07.2007 @ 10:23 Aleš Lisac
Nekateri trendi so res mimo. Če bodo pick upi prišli v modo še v Sloveniji ... V tem trendu nam res ne bilo treba sodelovati. Čeprav je bil tale kabrio pick up z 400 konji in V8 motorjem kar zanimiva zadeva. Vidite kako smo neumni, z vašim gurujem na čelu. Kot že rečeno, moški bomo vedno kupovali stvari na katerih piše V8, Turbo, M3 ...
19.07.2007 @ 11:10 ervinator
Še glede širših stolov. Dobro bi bilo stole prej preskusiti v praksi, če debelim sploh ustrezajo - morda pa bi jih lastno salo na širokih stolih oviralo bolj kot na ozkih ... O tem sem razmišljal že na poti od New Yorka do Washingtona, saj nikjer (v mestnih in primestnih avtobusih, metroju, restavracijah) nisem opazil nadstandardno široke stole. Nasprotno, v brodvejskih gledališčih sem se še čudil, da je tudi za vitke gledalce premalo prostora levo-desno-spredaj.
na vrh