Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Golota & prodaja
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 11 19.06.2007
Poglejte naslovno stran revije O Osebnosti.
O tem imam mešane občutke. Ustvarjalci revije O Osebnosti pravijo, da so se fotografirali goli, "ker želijo sebi in nam povedati, da je naše telo, kakršno je, da ga kljub vsem pomanjkljivostim in težavam, ki jih imamo, sprejemamo, in zato malce lažje živimo".
Dejstvo je, da golota v oglaševanju deluje. Pritegne pozornost. Ni nujno, da prodaja, vsekakor pa zaenkrat še vedno pritegne pozornost.
Revije ne bi tako podrobno prebral, kot sem jo, če ne bi bilo nagcev na naslovnici in tudi v notranjosti. Vsekakor pogumno dejanje. Dejanje, ki kaže, da ustvarjalci revije verjamejo v tisto kar delajo. Imam občutek, da so dober tim, da so malo odštekani in da so nekaj posebnega. Zdi se mi, da so to naredili bolj zaradi sebe in zaradi poslanstva revije, kot zato, da bi povečali prodajo. Ali pa tudi ne ...
Skratka ne vem še kaj naj natančno rečem na vse skupaj. Več informacij o reviji na www.osebnost.si.
Komentarji:
- Stran
- 1
- 2
- Stran
- 1
- 2
Veselim se dejstva, da z vsakim dnem več ljudi razmišlja enako kot vi, Lidija.
Zato sem vam hvaležen. In tudi vsem, ki vam sledijo.