Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Prijejte si znanje!
Dnevnik guruja
Komentarji:   101 07.06.2007

Danes sem jedel kosilo skupaj s Super Tinetom, rednim bralcem mojih zapisov. Poučno kosilo. Za oba. Skratka, ko boste naslednjič brez idej, ali če česa ne veste, na kosilo peljite koga, ki je poln idej in izkušenj. Ko sva izbirala lokal, je obema prišla na misel gostilna, o kateri je pred kratkim pisal ervinator.

leskovac

Vsega kar sva naročila, nisva pojedla, je bilo preveč. Glasba je bila tista prava, kot da bi bil spet v JNA, v Nišu ... Stari dobri časi.

Ta zapis je seveda primer tipičnega egoističnega zapisa. Bloger govori celemu svetu, oziroma tisti peščici, ki ga bere, kaj je jedel za kosilo. Ena največjih marketinških napak je sebičnost. Kar ozrite se okoli sebe in poglejte oglase, plakate, prodajna pisma. Podjetja v glavnem govorijo o sebi, o tem kako so super, namesto, da bi govorila o kupcu, o tem kar zanima kupca.

Mi naredite eno uslugo? Res vam bom hvaležen. V komentar zapišite prosim o čem naj pišem, da me boste še bolj z veseljem brali. Kot pravijo Američani "nothing beats talking to the customers".  Zato vas prosim, da govorite z mano in mi poveste, zakaj me berete in o čem naj pišem v bodoče. Hvala.

Drobni tisk: Še podkupnina! Vsak komentar tega zapisa bo nagrajen s knjigo iz naše založbe. Ja zastonj, ker ste povedali svoje mnenje. V prevodu povedano, vaše mnenje je na tem mestu vredno približno 25 evrov. Odvisno od tega katero knjigo si boste izbrali. Ponudba velja do ponedeljka 11. junija do 24.00 ure, ali največ do 100 komentarjev. Največ en komentar na osebo. :). Podatke kam pošljemo knjigo, pošljite kar na ales@lisac-lisac.si


Komentarji:

08.06.2007 @ 03:59 Lovro
Jaz se spomnem tega Lisaca, da mi je pred leti na dom pošiljal majhen katalog, kartice za ugodne nakupe (kupone s popusti), potem so se pojavili tudi drugi, ampak "Lisac" je bil prvi! Zdaj na tem blogu pravzaprav samo še preverjam in ugotavljam, da tudi "velike" slovenske firme samo cakajo, da Aleš nekaj napiše ali pove in to takoj uporabijo "v svojem poslu"... Tako so vcasih leni, da pogosto sploh nic po svoje ne naredijo, ampak tocno njegove nasvete uporabijo, takoj za tem, ko on govori o tem (primer: Iris Mulej - Suzuki Odar, jumbo plakat; nova Škoda Fabia - "piši na roko, da je bolj opazno"; Crocsi - Hervis,...). Kot izziv trgovcem mecem kost: ker ste hitri za novosti, za to poletje zelim kopalke kot jih ima v filmu Borat! Kdo mi jih proda in kaksna bo akcija, zelim videt, naredimo "hit poletja" na plazi, bodite za stos! Napisite se kaksen prijem za uporabo v nocnem zivljenju (diskoteke, klubi,...). LP!
08.06.2007 @ 07:54 Aleš Povše
Kaj pa internetni marketing? Načini oglaševanja preko interneta? Optimizacija spletnih strani je tudi zelo pespektivna.
Internet je še vedno oglaševalsko cenejši od ostalih medijev in ravno tako efektiven - če ne še bolj.

Razen nekaj slovenskih strani nikjer drugje ne zasledim takšne debate - v tujini (predvsem US) je to zelo razvito...

Srečno
08.06.2007 @ 08:17 Marjan
Zgodbe, marketinški primeri iz vsakdanjega življenja, kvizi, tekmovanja, vključevanje bralcev bloga k raziskovanju na terenu in odkrivanju dobrih marketinških potez...
08.06.2007 @ 08:35 Simon
Zelo mi je všeč, ker veliko stvari in lekcij temelji na primerih. Mogoče bi, ko razkrijete določeno "finto" oz. kakorkoli temu rečemo, potem še razložili, kako bi to aplicirali na nekaj panog, lahko bi si vedno našli druge. Ker zdi se mi da finte še opazimo, vsaj nekatere, vendar včasih enostavno ne vemo kako jih aplicirati na in prilagoditi na področje, ki nas zanima.
08.06.2007 @ 10:20 Sanja
Pozdravljeni,
najprej, ogromno žensk bere vaše bloge vendar malo komentiramo:)
Predlagam pa malo več o TV oglasih oz. TV marketingu. Včasih sem kar užaljena kakšne oglase nam ponujajo. Lep pozdrav in veliko uspehov še naprej.
08.06.2007 @ 10:30 Žan Nekrep
Blog je super, zato ga tudi berem. Imaš zanimive članke Aleš :) Jaz osebno bi si želel, da napišeš več o knjigah, ki jih bereš pa še več praktičnih primerov iz "marketinga v praksi". Mogoče tudi kaj o najmočnejšem marketinškem orodju vseh časov --> tole sem dobil včeraj od Brian-a Tracy-a (Fully 84 percent of sales in America take place as the result of word-of-mouth advertising.)
08.06.2007 @ 10:32 Karmen Slabe Pavlič
Zelo rada spremljam vaše koristne nasvete oz. marketinške inštrukcije, ki jih potrebujem pri prodaji, s katero se ukvarjam v službi. V bodoče si želim zvedeti čimveč o sodobnih pristopih in prijemih, s katerimi uspešno prepričaš stranko, da se odloči za tvoj konkreten produkt, ki ji bo dejansko ustrezal in bo zadovoljno sodelovala s tabo na dolgi rok. Hvala in veliko uspeha tudi v prihodnje!
08.06.2007 @ 11:30 Lidija
Prodajne zanke na realnih, konkretnih primerih, je najbolje raziskovati. To je tisto, kar mene vleče na to stran...Resničnostni šov torej - malo drugače, z bolj zanimivo in življenjsko tematiko :) Čim več konkretnih primerov iz vsakdanjega življenja, opremljenih s komentarji strokovnjaka prosim...
08.06.2007 @ 11:31 Marko Šmid
Aleš, tale blog je že zdaj del moje dnevne "procedure".

V prihodnje si želim več analiz in rezultatov preteklih marketinških akcij, kako so reagirali kupci in kakšni so bili prodajni rezultati.

Morda ne bi bilo odveč, če bi lahko brali tudi o tem, kar sami pripraljate za svoje kliente.

Hvala lepa za knigo :) in lep pozdrav.
08.06.2007 @ 13:04 ervinator
Rad berem dnevnike, ki so tesno povezani z marketingom. Tale pa je eden najboljših. Najraje berem tipično dnevniške zapise: greš nekam, vidiš nekaj, pofotkaš in potem na spletu razviješ nekaj misli.

P.s.: Na podlagi dokaznega materiala sklepam, da sta bila s kosilom zadovoljna. ;)
na vrh