Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Prijejte si znanje!
Dnevnik guruja
Komentarji:   101 07.06.2007

Danes sem jedel kosilo skupaj s Super Tinetom, rednim bralcem mojih zapisov. Poučno kosilo. Za oba. Skratka, ko boste naslednjič brez idej, ali če česa ne veste, na kosilo peljite koga, ki je poln idej in izkušenj. Ko sva izbirala lokal, je obema prišla na misel gostilna, o kateri je pred kratkim pisal ervinator.

leskovac

Vsega kar sva naročila, nisva pojedla, je bilo preveč. Glasba je bila tista prava, kot da bi bil spet v JNA, v Nišu ... Stari dobri časi.

Ta zapis je seveda primer tipičnega egoističnega zapisa. Bloger govori celemu svetu, oziroma tisti peščici, ki ga bere, kaj je jedel za kosilo. Ena največjih marketinških napak je sebičnost. Kar ozrite se okoli sebe in poglejte oglase, plakate, prodajna pisma. Podjetja v glavnem govorijo o sebi, o tem kako so super, namesto, da bi govorila o kupcu, o tem kar zanima kupca.

Mi naredite eno uslugo? Res vam bom hvaležen. V komentar zapišite prosim o čem naj pišem, da me boste še bolj z veseljem brali. Kot pravijo Američani "nothing beats talking to the customers".  Zato vas prosim, da govorite z mano in mi poveste, zakaj me berete in o čem naj pišem v bodoče. Hvala.

Drobni tisk: Še podkupnina! Vsak komentar tega zapisa bo nagrajen s knjigo iz naše založbe. Ja zastonj, ker ste povedali svoje mnenje. V prevodu povedano, vaše mnenje je na tem mestu vredno približno 25 evrov. Odvisno od tega katero knjigo si boste izbrali. Ponudba velja do ponedeljka 11. junija do 24.00 ure, ali največ do 100 komentarjev. Največ en komentar na osebo. :). Podatke kam pošljemo knjigo, pošljite kar na ales@lisac-lisac.si


Komentarji:

07.06.2007 @ 20:52 Marko
Kot tudi večini je tudi meni, odkar sem po naklučju zašel na tale blog, postal že moč navade. Najbolj všečne se mi razne nagradne igre, pa tudi če le-te niso nagradne (primer z mlekom, kakšen teden nazaj), ker te zaradi radovednosti "prisilijo" da malce razmisliš in poskušaš najti rešitev.

Lep pozdrav
07.06.2007 @ 21:16 nataša
Prvo dekle :) hura zame.
Zakaj berem? Ker se od tebe učim uporabljati marketing v prav vsakdanjih stvareh, dogodkih, izkušnjah, pa naj gre za prodajo jajc, uporabo bika namesto krave na mleku ali nakup jagod :) verjemi, da moj sprehod po trgovinah danes ni več isti kot nekoč. Veliko bolj sem kritična-na vse gledam kot "aha, tukaj so uporabili ta trik, ker hočejo doseči to in to" ter tudi "kaj bi jaz naredila bolje".
Res pa tudi mene najbolj pritegnejo uganke, tako da: čim več vpletenosti naših marketinških možgančkov pa bo.
07.06.2007 @ 21:22 Saška
Oglašam se, ker smo ženske bile izzvane in sicer zgolj zato, da dokažem, da te beremo tudi ženske. Nisem pa do sedaj nič komentirala, ker sem z dosedanjo ponudbo zapisanega povsem zadovoljna in želim le, da tako nadaljuješ tudi vnaprej.
07.06.2007 @ 21:25 Blaž
Živjo!
Evo, vaš blog berem prvič po priporočilu prijatelja in najverjetneje ne zadnjič. Sam sicer nisem ne vem kakšna marketinška duša pa vendar se brez tega ne v hiperkapitalizmu ne da. Ko ste (si; zaradi spoštovanja raje vikam) predlagali naj vam mi, kot ciljna potrošniška populacija predlagamo ideje za pisanje blogov se mi je utrnila misel, da pa bi morda lahko naredil obratno, naj enkrat mi, tista ciljna skupina povemo kakšen odnos mi pričakujemo od ponudnikov ter kako mi gledamo na celoten spekter markteniga samega kot takega. Seveda bo idej in predlogov veliko in še več a nikoli se ne, morda pa po tem ebrainstorimngu opazite izbrskate zanimivo in poučno pot do končnega uspeha. Moj predlog je, da pač podate temo (npr: Uspešna knjiga) ter nato obiskovalci bloga povedo kaj si pod tem pojmom predstavljajo, kaj je za njih uspešna knjiga, kako se uspešno knjigo trži, se sploh jo trži ali je že povpraševanje samo kot tako ogromno, kaj knjgo sploh naredi uspešno; prodaja, nauki, predavanja o njej po izdaju...itd itd... nekakšen brainstorming, ki ne le da bo dal ideje za nadaljne bloge vendar bi znal tudi močno vplivati na tisti ključni dejavnik, vsakega ponudnika tako izdelkov kot storitev, ki je trdnejši in zaupljivešji odnos potrošnik-prodajalec. Kar bi moralo biti merilo vsakega podjetnika, pa žal, kot sem že omenil, temu v tem hiperkapitlaističnoglobalističnem svetu ni tako.

Lep pozdrav
07.06.2007 @ 22:00 Biokmetovalec
Aleš, vi ste resnično marketinški guru. V to nihče ne dvomi.

Vendar je tudi marketinški guru človek. Prepričan sem, da kakšna modrost o življenju, vrednotah, spoznanjih, ki jih zagotovo premorete ogromno, nikogar ne bo odvrnila od branja. Prej nasprotno.

Čeprav gre za blog marketinškega guruja.

Priznam, da ničesar ne berem tako redno in temeljito kot ta blog.

Pozdrav
07.06.2007 @ 22:04 Gloria
Blog rada berem ker je polno koristnih in zanimivih informaciji. Sama imam nastavljen RSS in čim je nov zapis sem že gor ki berem. O čem bi še lahko pisal je malo morje. Mogoče malo več o internetne oglaševanju, pa mogoče kateri časopisi/revije imajo dobre oglase. Pa seveda ne smemo pozabit na TV oglase. Tudi kje bi ti sam oglaševal (če bi) bi bil zelo dobrodošel. Vsekakor pa tako naprej ker je eden najboljših blogov kar sem jih videla in absolutno moj favorit v branju.
07.06.2007 @ 23:57 Super Tine
:)
Berem ga,
ker sem radoveden, obenem pa "per navigare" med mislimi od mnogih različnih komentatorjev,
last but not least, ker je to pravi način, za eventuelno spoznati guruja v živo...

.. o čem naj pišeš....
mogoče o največjih marketingških "kiksih" , ki so bili pogubni za podjetja..

:)
08.06.2007 @ 00:01 pero
g. Aleš moram povedat da ste prava faca!Kljub temu da hodim v 4. letnik srednje šole se redno ustavljam na Vašmu blogu!

Ko preberem kaj pametnega,hit fotru povem in mu po njegovo pamet solim,ker ima pač podjetje.Ampak ta star prav, da sm bumbar in da naj se ne sekiram kako on vodi podjetje.

Ampak vseen sem se od vas ogromno naučil in bom se naprej bral Vaš blog!Zadeva je prava finoča!

Predlog:
-še več poučnih igr kjer blogerji lahko sodelujemo in se ogromno naučimo!


Fantastični ste, le tako naprej:)

lp pero
08.06.2007 @ 01:26 Borut
Na vašem blogu bi rad prebral kakšen nasvet, kako lahko človek začne poslovati v lastnem podjetju, kje so pogoste napake pri začetnikih,...


P.S.: Kar tako naprej! :)
08.06.2007 @ 01:26 Zdravko
Zdravo!
Blog berem redno, ker je zanimiv in se je že izkazal kot zelo koristen. Povezovanje marketinga in življenja nasploh v nekaterih postih, se mi zdi ena najbolših stvari na blogu.

Moj želja je, da bi bilo še več slikovnih prikazov. Recimo na tem postu ko si napisal

"Ena največjih marketinških napak je sebičnost. Kar ozrite se okoli sebe in poglejte oglase, plakate, prodajna pisma. Podjetja v glavnem govorijo o sebi, o tem kako so super, namesto, da bi govorila o kupcu, o tem kar zanima kupca."

Če bil zraven še primer v sliki bi bilo super. Je pa res da najti primer za vse je tudi dosti dela.. :)

Drugače pa že komaj čakam na nove poste, še posebej po tejle "anketi" :)
na vrh