Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Winston Churchil
Dobre knjige
Komentarji:   0 09.05.2007
Na poti iz Londona sva z bratom poslušala zbirko najboljših govorov Winstona Churchila. Izjemno zanimivo. Winston je za razliko od večine naših politikov uporabljal razumljiv jezik. Govoril je neposredno poslušalcu. Ko poslušaš njegove govore, še danes misliš, da govori tebi. Winston je vedel, kaj želi povedati, bil je jasen in odkrit. Iskreno, brez olepševanja je poslušalcu razložil, kakšen je položaj. Povedal je celo zgodbo, priznal napake. Preden je postal premier, je moral, ko je napadal Hitlerja, uporabljati prispodobe. British Broadcasting Corporation (BBC) je bila namreč v rokah tistih (večine), ki je Hitlerju popuščala in bi neposreden napad na voditelja sosednje države cenzurirala.

Marketinški nauk? Ko govorite s strankami, uporabljajte jasen in razumljiv jezik. Bodite iskreni. Priznajte tudi kakšno napako. Pa vam bo šlo dobro. Če pa boste neiskreni, če boste uporabljali nerazumljiv jezik, če boste stranke podcenjevali, če ne boste govorili neposredno njim, če jim ne boste zaupali cele zgodbe, vas bodo na koncu interpelirale …
na vrh