Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Upravljanje s pričakovanji strank
-
MarketingKomentarji: 3 15.05.2007
Ljudje ne maramo negotovosti. Ko čakamo v čakalnici na urgenci, nas najbolj moti to, da ne vemo, kako dolgo bomo morali čakati.
Vozniki smo nestrpni, če ne vemo, kako dolgo bomo morali trpeti v koloni, ki je nastala zaradi dela na cesti. Pametni cestarji so dobro rešili ta problem.
Podjetja velikokrat naredimo isto napako. Stranke pustimo v negotovosti. Recimo nekdo februarja pri
turistični agenciji vplača prvomajski izlet. Potem pa dva meseca od turistične agencije ne dobi ničesar, niti pisma, niti maila, niti telefonskega klica. Slabo. Ljudje ne maramo negotovosti, tisti, ki stranke lepo in redno obvešča, na koncu zasluži več.
Tudi, če imate slabo novico, je vseeno bolje, da stranko obvestite, kot da se ji ne oglasite. Pred leti je recimo moja mama naročila pleskarja. Vse je lepo pripravila za sobotno beljenje stanovanja. Potem pa tip ni prišel. Ko bi vsaj prej poklical … Je mar mislil, da mama ne bo opazila, da ga ni?
Podjetniki, upravljajte s pričakovanji strank, ne puščajte jih v negotovosti.
Radi imamo pravočasne odgovore na vprašanja.
Spomnim se, da je neka gospa , ki je odvetnica, na tvojem predavaju v Velenju rekla, da se ji je v spomin s seminarja najbolj vtisnilo ravno to, da strank ni lepo puščati v negotovosti. Ima jih namreč zelo veliko in mnogokrat se zaplete, zadeve se podaljšujejo, obravnave se prestavljajo in neučakane stranke dnevno kličejo, ker imajo občutek, da je njihov primer najpomembnejši. Odločila se je, da jih bo raje sama tedensko poklicala in jim razložila kako daleč so njihove zadeve in kdaj lahko pričakujejo odgovor. Prijazno jim bo pojasnila situacijo, s tem si bo pridobila zaupanje, stranke bodo mirno spale in med delom je ne bodo več motili klici.