Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Magične ponve
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 19 24.10.2006
Čez sedem let vse prav pride. Pred sedmimi leti (ali pa morda pred šestimi, ne spomnim se natančno), ko sem bil direktor marketinga v podjetju Delo revije, smo naročnike na Jano in Lady pridobivali s pomočjo Tefalovih ponev.
Akcija je bila zelo uspešna. Takšnemu marketingu rečem »obratni marketing«. Ker kupec vašega izdelka ne kupi zaradi koristi izdelka samega, temveč je
motivacija nekaj drugega. Na primer darilo. V našem primeru ponve.
No, akcijo s ponvami so potem malce priredili in ponovili v Mercatorju, nato pa še v Sparu. Verjetno pa še kje drugje. In sedaj akcijo znova izvajajo v Delu revije. Stavim, da bo zopet uspešna. Pred sedmimi leti so namreč ponve delovale naravnost magično.
Drage prijateljice in prijatelji. Kdaj boste pa vi ponovili vašo najuspešnejšo marketinško akcijo?
Pred sedmimi leti ...
In danes ...
Ponavljajte uspešne akcije! Zakaj bi se mučili z izumljanjem nečesa novega? Raje ponovite tisto, kar je dobro delovalo v preteklosti. Pa brez izgovorov, prosim, vsaj eno uspešno akcijo ste do sedaj izvedli tudi v vašem podjetju, kajneda?
Komentarji:
- Stran
- 1
- 2
- Stran
- 1
- 2
Problem so obljube, ki jih ne izpolniš in občutek "nategnjenosti", ki posledično nastane. Pa še to, v poplavi takših akcij imajo ljudje problem, ker pač ne morejo dobiti vsega in se zopet odločijo zaradi drugačnih kriterijev, pač za tisto kar bolj potrebujejo.
Pri nagradah pa se mi zdi zanimiva ena stvar: včasih kupiš izdelek zaradi tega ker si želiš nagrado in ne izdelek sam. Niti ne pomisliš, da te bo v končni fazi nagrada stala bistveno več kot pa če je kupiš v trgovini.
Priznam, tudi jaz pišem komentar zaradi nagrade. Redno berem a je to prvi komentar
Lep pozdrav!
Običano so to tako stvari, ki jih dejansko ne potrebuješ. Če kaj potrebujem bom to tako kupil in ne bom čakal da bo kdo ponudil kot darilo...
Res pa je, da smo si ljudje različni in da takšna darila delujejo na množico.