Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Magične ponve
Dnevnik guruja
Komentarji:   19 24.10.2006
Tefal

Čez sedem let vse prav pride. Pred sedmimi leti (ali pa morda pred šestimi, ne spomnim se natančno), ko sem bil direktor marketinga v podjetju Delo revije, smo naročnike na Jano in Lady pridobivali s pomočjo Tefalovih ponev.

Akcija je bila zelo uspešna. Takšnemu marketingu rečem »obratni marketing«. Ker kupec vašega izdelka ne kupi zaradi koristi izdelka samega, temveč je

motivacija nekaj drugega. Na primer darilo. V našem primeru ponve.

No, akcijo s ponvami so potem malce priredili in ponovili v Mercatorju, nato pa še v Sparu. Verjetno pa še kje drugje. In sedaj akcijo znova izvajajo v Delu revije. Stavim, da bo zopet uspešna. Pred sedmimi leti so namreč ponve delovale naravnost magično.

Drage prijateljice in prijatelji. Kdaj boste pa vi ponovili vašo najuspešnejšo marketinško akcijo?

Pred sedmimi leti ...

In danes ...

Ponavljajte uspešne akcije! Zakaj bi se mučili z izumljanjem nečesa novega? Raje ponovite tisto, kar je dobro delovalo v preteklosti. Pa brez izgovorov, prosim, vsaj eno uspešno akcijo ste do sedaj izvedli tudi v vašem podjetju, kajneda?

Komentarji:

  • Stran
  •   
  • 1
  • 2
25.10.2006 @ 10:19 Mojca
Jaz kupujem izdelke izključno zaradi izdelkov samih. Obdaritev je seveda samo psihološka finta, ki ji nasedejo tisti, ki živijo na površini, v globino si ne upajo - zanje obstajajo samo vprašalnice kdo, kaj, kje, kdaj, medtem ko jih kako in zakaj ne zanimata - ker sta prezahtevna.
25.10.2006 @ 11:20 Metka
Glede ponovitev se kar strinjam da je dobro ponoviti tisto kar je že uspelo.
Problem so obljube, ki jih ne izpolniš in občutek "nategnjenosti", ki posledično nastane. Pa še to, v poplavi takših akcij imajo ljudje problem, ker pač ne morejo dobiti vsega in se zopet odločijo zaradi drugačnih kriterijev, pač za tisto kar bolj potrebujejo.
25.10.2006 @ 11:52 Boštjan Vrščaj
Strinjam se z Mojco, ki pravi, da kupuje izdelke zaradi njih samih. Meni osebno so nagrade v stilu "zbiranja zvezdic" in nato popusta ob nakupu prav smešne vendar očitno delujejo.
Pri nagradah pa se mi zdi zanimiva ena stvar: včasih kupiš izdelek zaradi tega ker si želiš nagrado in ne izdelek sam. Niti ne pomisliš, da te bo v končni fazi nagrada stala bistveno več kot pa če je kupiš v trgovini.
Priznam, tudi jaz pišem komentar zaradi nagrade. Redno berem a je to prvi komentar
25.10.2006 @ 13:25 Aleš Zidar
Kar je res je res in še kako deluje. Tudi sam sem čakal pri naročilu določene revije na nagrado. Res pa je tudi, da to takrat ni bil razlog za naročilo. Zato pa ta komentar pišem z razlogom, ker me zeloooo zanima to brezplačno predavanje. Predvsem v smislu kakšno predavanje si nam pripravil?
25.10.2006 @ 14:12 andrej
Mislim, da so nagrade za nove naročnike, nove kupce in vse kar je novo zelo spodbudne, vendar se vse prerado pozablja na stare, zveste naročnike. Se spomnite mizerne popuste pri Svetu knjige za 25 let zvestobe? Zdaj se je bolje vpisat pa izpisat, vpisat pa izpisat...
26.10.2006 @ 09:06 ANDREJ
Ljudje s(m)o hecne živalice, vse bi s čimmanj napora in seveda zastonj. Zanimivo je pa to, da nergamo tudi pri darilih, če niso dovolj zastonj oz. bi od vsega vzeli samo ponve, zastonj pivo, najcenejše kurilno olje... Barabe nas hočejo pa nategnit, da bi plačali še naročnino, ne garantirajo cene olja itd. Makes me seak...
27.10.2006 @ 11:43 dare
Pri Slovencih(-kah) še vedno najbolj vžgejo "kuharske finte". Spomnimo se samo posode AMC po 5000 dem. Pa v teh posodah še ni bilo nič za pregriznit. Nabaviti je bilo treba še surovine, pa pripraviti, pa skuhati,...Kolikokrat bi lahko šli na večerjo v lokal za ta denar!?!
27.10.2006 @ 14:29 Zvone
Menim, da morajo biti tudi nagrade zelo skrbno izbrane, če so bile kvalitetne in so dosegle pravo ciljno skupino je uspeh zanesljiv in se ga v takšnem primeru po določenem času splača tudi ponoviti. Enako velja za poslovna darila.

Lep pozdrav!
27.10.2006 @ 19:18 Peter
Jaz osebno raje vem, da mi dajo nek popust, kot kakršna koli darila.

Običano so to tako stvari, ki jih dejansko ne potrebuješ. Če kaj potrebujem bom to tako kupil in ne bom čakal da bo kdo ponudil kot darilo...

Res pa je, da smo si ljudje različni in da takšna darila delujejo na množico.
  • Stran
  •   
  • 1
  • 2
na vrh