Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Kreativni oblikovalec
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 10 21.03.2007
Včeraj sem predaval v predavalnici G na v stavbi Gospodarske zbornice. Lepa stavba, lepe predavalnice.
Med odmorom sem šel na stranišče. Na vratih sem zagledal tole:
In sem bil v dvomih ... Sem pravega spola, da vstopim skozi ta vrata? Potem sem šel še do sosednjih vrat in s primerjalno analizo ugotovil katera vrata naj bi bila zame.
Potem sem o zadevi vprašal udeležence predavanja. Od 22 vprašanih samo dva nista bila v dvomih, vsi ostali smo imeli isti problem. Nismo vedeli, ali gre za oznako moškega ali ženskega stranišča.
Lepo je, da je lepo, ampak bolj pomembno je, da deluje, da opravlja osnovno funkcijo. To še posebno velja za oglase. Prodajati morajo, če so povrhu vsega še lepi in zabavni toliko bolje. Ampak najprej mora dober oglas prodajati!
Kriv je pa itak Vuga :D
Se absolutno strinjam, da je treba oznake zapisati čimbolj jasno in "glasno", ampak tukaj se ja vidi, da ima tale glavica kiklco, a ni tako? Moda se pač menja in enkrat so kiklce bolj na zvonec, drugič pa malce bolj ozke, kot je tale. Kakšen znak pa bi vas prepričal, da gre za žensko ali moškega? Še kakšna dva krogca zgoraj in en pravokotnik spodaj? :)
Prav tako so slabe oznake v Celici, kjer so dizajnerji upoštevali vse drugo, kot funkcionalnost. No... mlade punčke v moškem "veceju" se niso pustile motit. Kadeči se zvitki so pač pomembnejši.
lp
Mogoče pa ne..
=D
ne vem ce si ze videl te WC-je v gospodarskem, ampak zraven je potrebno dodati še, da ni nikjer oznake za WC. Ta znak je edini. In verjetno se strinjava, da tudi ti sprašuješ ali ta znak predstavlja kiklco? :)
Ker sama nosim kiklce in ne hlačke, kot si pomotoma mislil, sem v tem primeru dojela za kaj gre ...ampak po bitki smo generali vsi ...in tokrat jaz vidim le slikico in zraven je še razloženo ...tako, da je kar težko ne dojeti ...ampak v praksi bi pa tudi jaz morda zavila med hlačkarje.
se opravičujem za napako, ki kar kliče po tem, da niso vse stvari jasne:) Še enkrat opravičilo.
Opravičilo sprejeto. Sicer pa na izkušnjah in napakah se najlaže učimo - od sedaj naprej sem na vseh blogih Saška in nihče me več ne poriva v moške WCje :)