Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Dolžina je pomembna - 2.0
Dnevnik guruja
Komentarji:   19 12.03.2007

Primerek mojega malo daljšega pisma: http://www.lisac.si/uploads/sugar_pismo.pdf

To ni moje najdaljše pismo ... Vsi, ki ste ga do sedaj videli, ga hvalite. Ampak ali bo prodajalo? :)

Kot rečeno, daljša pisma običajno premagajo krajša!


Komentarji:

  • Stran
  • 1
  • 2
  •   
12.03.2007 @ 08:30 Smiljan
Prepričali ste me!
Pridem!
12.03.2007 @ 10:34 Ljubo Todorovič
Jest sem pa še vedno skeptičen :)
Pa ne zaradi tega ali je predavanje dobro ali ne, ne da se mi brat 10 strani.

Aleš, bodi dobra duša in nam sporoči rezultate tvojega pisma, ko bo enkrat predavanja konec, jest kot študent si itak takih predavanj ne morem privoščit zato moj pogled tukaj vrjetno ni objektiven, zanima me pa če si ljudje ki imajo to možnost vzamejo čas in preberejo celotno zadevo. Vem da si ga moj šef nebi.
12.03.2007 @ 10:59 ervinator
Predzadnji p.s. je predolg in za moj okus preveč vsiljivo ponavlja "Vem, da veste!" Takšne fraze me odbijajo, da bi obrnil kak list nazaj in sploh še kaj prebral.
12.03.2007 @ 11:19 Aleš
Še enkrat poudarjam, da dolgih pisem praktično nihče ne bere od začetka do konca. Delujejo pa bolje ...
12.03.2007 @ 12:56 punči
preveč osladno, za moj okus
12.03.2007 @ 13:12 Aleš
Prvo pravilo direktnega marketinga. Nikoli ne upoštevaj mnenj sodelavcev, prijateljev, bralcev tvojega bloga ... Ne glede na to, ali ti želijo dobro ali ne, oni ne morejo vedeeti ali bo delovalo ali ne. TESTIRAJ. Drug teden vam povem, ali je delalo ali ne. In povedal vam bom tudi kakšen bo odstotek odziva. Si kdo upa ugibati?
12.03.2007 @ 14:50 skeptična
Tudi za moj okus preveč osladno. A nismo vsi enaki. 0.33%.
12.03.2007 @ 14:50 ervinator
Ne strinjam se, da ne morem vedeti. Prav nasprotno: na podlagi rezultatov testiranja ti bom lahko povedal, ali je metoda testiranja dobra. :)
12.03.2007 @ 14:52 Peter
Strinjam se 100% s tem:
"Prvo pravilo direktnega marketinga. Nikoli ne upoštevaj mnenj sodelavcev, prijateljev, bralcev tvojega bloga ... Ne glede na to, ali ti želijo dobro ali ne, oni ne morejo vedeeti ali bo delovalo ali ne. TESTIRAJ."

Me pa tudi zanima rezultat tega pisma. Če res prodaja, še bolje rečeno PRODA in kolikim?

Opazil sem da res veliko ljudi uporablja taka in drugača prodajna pisma, take in drugačne dolžine. Še nikoli pa nisem zasledil koliko so za res učinkovita? Koliko prodajo? Itd!
12.03.2007 @ 15:34 Saša Gerčar
Aleš,
očitno na ta post dobivaš toliko komentarjev, da si vse starejše moral že izbrisati. Včeraj sem se spraševala v čem je trik, da ljudi "rajcaš" z omenjanjem pisma, ki ga potem nikjer ni in mora vsak zanj prositi, danes ugotavljam, da si najbrž testiral ljudi, ki jih zanima direktni marketing ali (ali pa tudi) pa si želel dvigovati napetost za povabilo na seminar Sugarmana. Pismo je prišlo tudi do mene in sem ga kot ena od tekmovalk direktnega marketinga skrbno prebrala. Tudi moj primer je bil dolg ...no, tebe ne dohajam :) vendar me je pri pisanju že rahlo skrbelo, da je predolg. Sedaj vidim, da sem glede dolžine izbrala pravo strategijo. Bi pa sedaj, ko sem videla tvoje pismo in še 3 druga pisma drugih sotekmovalcev, svojega spremenila in morda bi bil bolj uspešen od tvojega. Ponavadi je povzetek vseh dobrih (in spoznanja iz slabih) lahko bistveno boljši, zato mislim, da si imel tukaj prednost ;)
  • Stran
  • 1
  • 2
  •   
na vrh