Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
Ste vedeli, da je Janez Vajkard Valvasor poslal letak na več kot 300 različnih naslovov, dobil pa je le 9 pozitivnih odgovorov?
Preberite, kaj je ...
Oglejte si tudi
Kazalo
- Kako se prikupiti občinstvu?
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Dolžina je pomembna - 2.0
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 19 12.03.2007
Primerek mojega malo daljšega pisma: http://www.lisac.si/uploads/sugar_pismo.pdf
To ni moje najdaljše pismo ... Vsi, ki ste ga do sedaj videli, ga hvalite. Ampak ali bo prodajalo? :)
Kot rečeno, daljša pisma običajno premagajo krajša!
Komentarji:
- Stran
- 1
- 2
- Stran
- 1
- 2
Pridem!
Pa ne zaradi tega ali je predavanje dobro ali ne, ne da se mi brat 10 strani.
Aleš, bodi dobra duša in nam sporoči rezultate tvojega pisma, ko bo enkrat predavanja konec, jest kot študent si itak takih predavanj ne morem privoščit zato moj pogled tukaj vrjetno ni objektiven, zanima me pa če si ljudje ki imajo to možnost vzamejo čas in preberejo celotno zadevo. Vem da si ga moj šef nebi.
"Prvo pravilo direktnega marketinga. Nikoli ne upoštevaj mnenj sodelavcev, prijateljev, bralcev tvojega bloga ... Ne glede na to, ali ti želijo dobro ali ne, oni ne morejo vedeeti ali bo delovalo ali ne. TESTIRAJ."
Me pa tudi zanima rezultat tega pisma. Če res prodaja, še bolje rečeno PRODA in kolikim?
Opazil sem da res veliko ljudi uporablja taka in drugača prodajna pisma, take in drugačne dolžine. Še nikoli pa nisem zasledil koliko so za res učinkovita? Koliko prodajo? Itd!
očitno na ta post dobivaš toliko komentarjev, da si vse starejše moral že izbrisati. Včeraj sem se spraševala v čem je trik, da ljudi "rajcaš" z omenjanjem pisma, ki ga potem nikjer ni in mora vsak zanj prositi, danes ugotavljam, da si najbrž testiral ljudi, ki jih zanima direktni marketing ali (ali pa tudi) pa si želel dvigovati napetost za povabilo na seminar Sugarmana. Pismo je prišlo tudi do mene in sem ga kot ena od tekmovalk direktnega marketinga skrbno prebrala. Tudi moj primer je bil dolg ...no, tebe ne dohajam :) vendar me je pri pisanju že rahlo skrbelo, da je predolg. Sedaj vidim, da sem glede dolžine izbrala pravo strategijo. Bi pa sedaj, ko sem videla tvoje pismo in še 3 druga pisma drugih sotekmovalcev, svojega spremenila in morda bi bil bolj uspešen od tvojega. Ponavadi je povzetek vseh dobrih (in spoznanja iz slabih) lahko bistveno boljši, zato mislim, da si imel tukaj prednost ;)