Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Zoran Janković
-
MarketingKomentarji: 56 22.10.2006
Letos avgusta sem za enega od slovenskih dnevnikov napisal članek, ki ga lahko preberete v nadaljevanju. Članek jim je bil všeč, vendar ga niso objavili.
Ker niso hoteli dajati (avgusta ...) prevelike pozornosti enemu od kandidatov za župana. Morda so imeli prav. Kakor koli že, jaz se na politiko ne spoznam in o politiki ne pišem. Članek je marketinški, govori pa o Zoranu Jankoviću in tudi o tem, zakaj je zmagal na volitvah. Kliknite na "celotno novico" in preberite prispevek.
Kaj se lahko naučimo od gospoda Zorana Jankovića?
Gospod Janković ni edini slovenski direktor. Tudi ni edini direktor, ki je ostal brez službe. In ni edini direktor, ki se na posel spozna in ve, kaj dela.
Zakaj smo za gospoda Jankovića slišali praktično vsi, večine drugih slovenskih direktorjev pa Slovenci ne poznamo?
Razlog je preprost.
Gospod Janković ves čas skrbi za svojo promocijo. Izkoristi vsako priložnost za pojavljanje v medijih. Mediji pa imajo moč. Tiste, ki se pojavljajo v medijih, ljudje »poznamo«.
In od koga ljudje kupujemo?
Kupujemo od tistih, ki jih poznamo, jim zaupamo in so nam všeč.
Če vas ali vašega podjetja ljudje ne poznajo, jim tudi všeč ne morete biti in ne morejo vam zaupati. Ljudje neprestano nekaj »kupujemo«. Kupujemo izdelke, storitve, ideje, obljube …
Če izbiramo med znanim in neznanim,
skoraj vedno izberemo znano.
Dobro je biti znan.
Splača se vlagati v lastno promocijo in promocijo podjetja.
Na znane osebnosti se lepi več poslovnih priložnosti. Prepričan sem, da je gospod Janković po svojem odhodu iz Mercatorja dobil več ponudb za službo ali partnerstvo pri projektih kot kateri koli drug odstavljeni direktor.
Prav vsak od vas lahko naredi več za lastno promocijo in promocijo svojega podjetja.
Ni dovolj biti dober! Da ste dobri, morajo izvedeti tudi drugi. Povejte jim! Izkoristite veliko moč medijev, ki so nam vsem na voljo.
Predstavljajte si, da se vozite z avtobusom po Afganistanu. Na avtobusu nenadoma zagledate svojega soseda iz Slovenije. In to tistega, ki ga ne marate in s katerim skorajda ne govorite. Kolikšna je verjetnost, da boste prisedli k njemu in z njim spregovorili kakšno besedo? Skoraj 100%, kajneda? Z nobenim Afganistancem na avtobusu niste spregovorili besede (ker jih ne poznate), ste se pa usedli k sosedu, s katerim se doma ne pogovarjate … Sem rekel, da ljudje med neznanim in znanim vedno izberemo znano! Splača se biti znan! Če vas stranke ne poznajo, ne bodo kupile pri vas. Izkoristite torej moč medijev, zgledujte se po najboljših, postanite znani!
Po branju tega sestavka tudi veste, kdo bo zmagal na županskih volitvah. Zmagal bo tisti, ki ga volivci poznamo! Manj znani nimajo možnosti. V resnici so v tekmi samo tisti, ki jih poznamo (oz. mislimo, da jih poznamo). V politiki je velikokrat tako, da nobenemu kandidatu res ne zaupamo in nobeden nam ni v resnici všeč. Potem pač volimo najbolj znanega.
Naj ponovim še enkrat: Ljudje kupujemo (izdelke, storitve, ideje, obljube) od tistih, ki jih poznamo, ki so nam všeč in jim (posledično) tudi zaupamo. Poskrbite za to, da vas bodo vaše potencialne stranke poznale.
Če izbiramo med znanim in neznanim,
skoraj vedno izberemo znano.
Zmagal? Ne, sesul je tekmece, kar pa je še bolj pomembno, še nekoga...
politika se bo obrnila na glavo.
Že samo s svojim suverenim nastopom je prevladal nad tekmeci. Osebno mislim, da mora biti župan (pa ne samo župan) tudi lep! ;)
Ali lahko to đe rečemo za koga drugega, da je všečen ljudem?
A so bili všečni tudi zato, ker imajo "samo" dvosobno stanovanje in star avto, aja, nekateri še to ne?!
Bi zaupali takšnim vodjem, ki niso znali poskrbeti niti zase, kako bodo, ali pa so še za druge??
Torej novo pravilo, ali pa dva:
Če želimo pomagati revežem, moramo najprej postati sami revež!
ker pa govorimo o poslovnih nasvetih pa tako:
če želimo pomagati neuspešnim, postanimo najprej sami neuspešni!
malo za šalo, veliko pa tudi zares!
Pa lep dan.
LP R
Tudi internet je medij in to skoraj brezplačen samo izkoristiti ga je treba na prav način, saj nam g. Lisac to ravnokar kaže.
Kot vedno pa bo tudi čas pokazal, če vse skupaj res drži ...
In mi je jasno zakaj nisem dobila štipendije za marketinško tekmovanje. Zdaj je na meni da se iz tega naučim in pridobim/o. Hvala za pomoč!
Strinjam se z vsebino članka, stvar deluje in prinaša lagodnejše življenje.
G. Ljubotu pa sporočam, da vsak lahko postane dober prodajalec neglede na izobrazbo. Najprej si morate to želeti, imeti nekaj ali nič predhodnega znanja, biti vztrajen, verjeti v svoje izdelke in storitev in vedno govoriti resnico. Prvi rezultati pridejo po enem letu, uspeh se pa začne nekje po treh letih.
Noben narod ni glup!
Lp,
Igor (strojni tehnik), pravijo, da sem na dobri poti, da postanem boljši prodajnik od dobrih.
lp U
Ali veste, da Donaldu Trumpu niso plačali nič za oddajo Apprentice? Noro dobra reklama, gledana po celem svetu. "Money, Money, Money"