Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Dva plakata
Marketing
Komentarji:   5 06.03.2007

golota

Golota vedno pritegne pozornost ... Če bi 100 naključnih voznikov vprašali, kaj so na plakatu videli, bi bil odgovor jasen. Lepotička, dobre prsi in še en avto je na sliki. Grem stavit, da bi bil delež tistih, ki bi znali povedati za kateri avto gre zelo nizek.

ceca

To je pa plakat, ki bi moral biti vsem za zgled ... S samo štirimi črkami pri ciljni skupini vzbudimo močno čustveno reakcijo! C E C A. In čustva prodajajo, to vemo.

Poleg tega so oglasi za koncerte res prava star, ker nikoli ne pozabijo povedati, kdaj in kje bo zadeva. Večina kreativcev pozabi na kdaj, kje, na telefone, spletne naslove itd. Skratka, ko boste naslednjič pripravljali oglas, ga testirajte po sistemu - "bi to delovalo, če bi šlo za koncert". Kako se meri učinkovitost plakatov, ki vabijo na koncerte? Po zasedenosti dvorane.

Kako se meri učinkovitost plakatov za avtomobile? Kdo bi to vedel ...

Sicer pa imam občutek, da bom 17. marca na koncertu Josipe Lisac. Kaj morem, sem pač malo pristranski.


Komentarji:

07.03.2007 @ 12:37 Vlado
Res je, zapomnil sem si plakat, bejbo tudi. Pozabil pa znamko avta. Pri Ceci pa sem opazil tudi kondome ...
08.03.2007 @ 01:04 Zdravko
Sta si v sorodu z Josipo? :)
08.03.2007 @ 11:13 Žan Nekrep
Tudi sam sem večkrat pritegnil pozornost pri oglasih za najnaj z goloto. Po prebiranju nasvetov sem ugotovil, da golota res pritegne pozornost, vendar velikokrat ni učinka... zato rajši probam drugače, da dobim res aktivne uporabnike, kot pa ljudi ki v roku 0 -30 sekund zapustijo stran :)
11.03.2007 @ 20:41 sasa
Zadnjič sem površno brala te vrstice in zato možu napačno komentirala mnenje o plakatu za avto. Mislila sem, da Aleš to reklamo hvali in danes želela komentirati, da midva z možem kljub debati o plakatu in pozornosti usmerjene nanj, še vedno ne veva za kateri avto gre. Pozabila sva. Veva le, da je tam rdeč avto in Iris Mulej ter da je oboje združeno po neki čudni formuli na enem samem jumbo plakatu ..in da če že nič drugega je plakat designerski zmazek. Kakšna škoda denarja!
13.03.2007 @ 16:31 User Anonymus
Malce berem "gurujev dnevnik" in ugotavljam, da se skozi komentarje "plete rdeca nit".
Kadar mu ustreza, najde "drek" in ga skusa z predstaviti kot "hudo" umetnino (to je precej let nazaj naredil ze mali francoski slikar), drugic pa vzame korektno narejeno zadevo (ista "bejba" je namrec v enaki opravi reklamirala kup stvari) in jo skusa predstaviti kot "ja no, pac ne znajo". In seveda se vedno se najde kdo, ki tem teorijam pritrdi.
Vlado si seveda res ni zapomnil drugega kot "joske" (na drugem plakatu pa predvsem kondome, ker ga silikon ne zanima). Saso pa seveda bolj zanima najnovejsi trend na podrocju "britja njene kosmate riti", zato jo taisti "joski" neizmerno motijo (in kaj sme razen kimanja storiti njen moz, ce zeli v prihodnje potipati njene organe?).
Komentatorji "gurujevih" zapisov posredno omogocijo uresnicitev cilja-Rdece niti teh zgodbic.
To pa je dvom.
Zbuditi dvom pri narocnikih in povecati povprasevanje pri "marketinskem guruju".
Vsak narocnik namrec zeli slisati kako dobro se je odlocil, kakorkoli se je ze odlocil. Ce pa se vzbudi dvom o pravilnosti odlocitev pa nastane prostor za novega ponudnika.
Zakaj pa to ne bi bil "guru"?

Z ustreznim spostovanjem.
User Anonymus.

P.S.
Prav zelim si, da bi "guru" ponudil Josipi Lisac cudoviti plakat, ki se mu tako dopade pri CECI.
na vrh