Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Dva plakata
-
MarketingKomentarji: 5 06.03.2007
Golota vedno pritegne pozornost ... Če bi 100 naključnih voznikov vprašali, kaj so na plakatu videli, bi bil odgovor jasen. Lepotička, dobre prsi in še en avto je na sliki. Grem stavit, da bi bil delež tistih, ki bi znali povedati za kateri avto gre zelo nizek.
To je pa plakat, ki bi moral biti vsem za zgled ... S samo štirimi črkami pri ciljni skupini vzbudimo močno čustveno reakcijo! C E C A. In čustva prodajajo, to vemo.
Poleg tega so oglasi za koncerte res prava star, ker nikoli ne pozabijo povedati, kdaj in kje bo zadeva. Večina kreativcev pozabi na kdaj, kje, na telefone, spletne naslove itd. Skratka, ko boste naslednjič pripravljali oglas, ga testirajte po sistemu - "bi to delovalo, če bi šlo za koncert". Kako se meri učinkovitost plakatov, ki vabijo na koncerte? Po zasedenosti dvorane.
Kako se meri učinkovitost plakatov za avtomobile? Kdo bi to vedel ...
Sicer pa imam občutek, da bom 17. marca na koncertu Josipe Lisac. Kaj morem, sem pač malo pristranski.
Kadar mu ustreza, najde "drek" in ga skusa z predstaviti kot "hudo" umetnino (to je precej let nazaj naredil ze mali francoski slikar), drugic pa vzame korektno narejeno zadevo (ista "bejba" je namrec v enaki opravi reklamirala kup stvari) in jo skusa predstaviti kot "ja no, pac ne znajo". In seveda se vedno se najde kdo, ki tem teorijam pritrdi.
Vlado si seveda res ni zapomnil drugega kot "joske" (na drugem plakatu pa predvsem kondome, ker ga silikon ne zanima). Saso pa seveda bolj zanima najnovejsi trend na podrocju "britja njene kosmate riti", zato jo taisti "joski" neizmerno motijo (in kaj sme razen kimanja storiti njen moz, ce zeli v prihodnje potipati njene organe?).
Komentatorji "gurujevih" zapisov posredno omogocijo uresnicitev cilja-Rdece niti teh zgodbic.
To pa je dvom.
Zbuditi dvom pri narocnikih in povecati povprasevanje pri "marketinskem guruju".
Vsak narocnik namrec zeli slisati kako dobro se je odlocil, kakorkoli se je ze odlocil. Ce pa se vzbudi dvom o pravilnosti odlocitev pa nastane prostor za novega ponudnika.
Zakaj pa to ne bi bil "guru"?
Z ustreznim spostovanjem.
User Anonymus.
P.S.
Prav zelim si, da bi "guru" ponudil Josipi Lisac cudoviti plakat, ki se mu tako dopade pri CECI.