Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza?
Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Tudi vi ste lahko jasnovidec!
-
Lisac Marketing EkspresKomentarji: 1 29.01.2007
Vas zanima, kako 100% zanesljivo ugotovite, ali bo vaš oglas deloval?
Kako postati marketinški jasnovidec, ki ga vsi občudujejo in se čudijo 100% pravilnim napovedim?
Tudi vi ste lahko jasnovidec!
Vas zanima, kako 100% zanesljivo ugotovite, ali bo vaš oglas deloval?
Kako postati marketinški jasnovidec, ki ga vsi občudujejo in se čudijo 100% pravilnim napovedim?
Če vas obiskuje veliko strank, če imate recimo trgovino ali pa tudi, če so vaše pisarne v poslovni stavbi, ki jo obišče veliko strank, je ta nasvet kot nalašč za vas.
Veliko boste prihranili in še več zaslužili, če boste izvedli, kar vam svetujem danes.
Torej, ste pripravljeni na skrajno enostaven, poceni in učinkovit nasvet?
V vaši trgovini, v sprejemnici poslovne stavbe, v čakalnici, skratka, povsod, kjer se zadržuje veliko ljudi, na steno obesite A3 plakat z oglasom vašega podjetja. Osebi (vratar, prodajalka, tajnica …), ki je v prostoru, kjer se nahaja vaš oglas, naročite, naj opazuje ljudi, ki se sprehodijo mimo oglasa. Zabeleži naj si, koliko ljudi se pri njem ustavi in ga začne brati.
Recimo, da gre za banko. Pri vhodu v banko nekje na vidno mesto nastavite oglas. Vratar naj spremlja, koliko ljudi je stopilo k oglasu in ga prebralo. Recimo da v enem dnevu od 1000 strank, oglas podrobno prebere 24 strank. Naslednji dan oglas zamenjajte z drugim in ponovite vajo. Morda se bo izkazalo, da bo drugi dan od 890 obiskovalcev oglas podrobno prebralo 67. Kateri oglas je torej boljši?
Vajo ponovite še tretji dan s tretjo različico oglasa …
Gre za izjemno enostaven in zanesljiv način testiranja oglasov. Na ta način boste ugotovili, kateri od oglasov, ki se vam zdijo dobri, res pritegnejo pozornost strank. Videli boste, kateri oglas prepriča več strank v to, da ga v celoti preberejo. Več strank oglas prebere, večja je verjetnost, da bo oglas tudi dobro prodajal.
Vaša naloga je torej pripraviti več verzij oglasa in naročite vratarju, prodajalki ali tajnici, da za vsakega obiskovalca naredi križec, pri obiskovalcih, ki si oglas podrobno ogledajo, pa poleg križca naredi še klicaj. Vsak dan boste tako vedeli, koliko (potencialnih) strank se je sprehodilo mimo vašega oglasa in koliko jih je oglas tudi prebralo.
Pravi marketinški strokovnjaki testirajo. Stranski učinek testiranja je jasnovidnost. Na koncu objavite tisti oglas, ki se je na vašem mini testu odrezal najbolje.
Lep pozdrav,
mag. Aleš Lisac
p.s. Vem, vem … tale nasvet vašemu vratarju ne bo všeč, prodajalka vam bo rekla, da nima časa, tajnica … Brez izgovora, prosim. Saj želite za svoj denar dobiti čim več, mar ne? Vedno znova in znova citirani John Wanamaker (mimogrede, on si je izmislil nalepke s cenami na izdelkih, odprl je prvo veleblagovnico na svetu, leta 1889 si je izmislil razprodaje, za svoje izdelke je ponudil garancijo z vračilom denarja itd.) je trdil, da gre polovica denarja, ki ga vložimo v oglaševanje, v nič. No, vam denarja ni treba metati skozi okno. Raje testirajte in svojemu vratarju naložite malo dodatnega dela.
15.v mesecu plače,1.penzije,če damo oglas 15. ko je v banki nabito ljudi si bo oglas A pobližje ogledalo 16 ljudi, 23-etega-oglas B si bojo pobližje ogledali le 3 ampak je boljši od oglasa A ..(saj je na ta dan občutno manj ljudi)
Pozorni moramo biti na obseg "vrsto" obiskovalca- kdaj in kje testiramo
OPA!!
**Spregledal sem 4.odstavek...
Aleš tebi res ne morem (še) priti do živega... .
=D