Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Žalostne kurbe mojega življenja
-
Dobre knjigeKomentarji: 1 26.01.2007
Žalostne kurbe mojega življenja
The year I turned ninety, I wanted to give myself the gift of a night of wild love with an adolescent virgin. I though of Rosa Cabarcas, the owner of an illicit house who would inform her good clients when she had a new girl available. I never succumbed to that or to any of her many other lewd temptations, but she did not believe in the purity of my principles. Morality, too, is a question of time, she would say with a malevolent smile, you'll see.
Tole je uvod v knjigo, ki jo je napisal Gabriel Garcia Marquez. Zanimivo počitniško branje. Knjigo so imeli v hotelu, kot del zbirke “lost and found”. Uvod je seveda pritegnil mojo pozornost. In ženino tudi. In na koncu je bila knjiga celo bolj všeč ženi kot meni …
Aja, ne glede na to, kaj si mislite, avtor je dobitnik Nobelove nagrade za književnost. Prevod v angleščino je odličen, malo mi je žal, ker nisem imel slovarja s sabo, angleščina je kar zahtevna …
Knjiga je na voljo tudi v slovenščini, pri založbi Učila Tržič!
Marketinški nauk? Odličen uvod, ki bralca prisili, da bere naprej. Kaj pa naša prodajna pisma? Je uvod tudi tako dober, da bralec nikakor ne more prenehati brati? Zapomnite si, glavna naloga naslova v prodajnem pismu, ali oglasu je, da bralca pripravi do tega, da začne brati uvod. Glavna naloga uvoda je, da bralca prisili, da prebere drugi odstavek, itd.
Dragi moji, besede prodajajo!
Žal pa prodaja tudi provokacija, ali pa prevsem ta. Da ne boste mislili, da sem kakšen moralist, daleč od tega. Prej obratno.
Sem pa prepričan, da bo prej kot v desetih letih tak provokativen naslov imelo vsaj 30% knjih, da bo takrat vsaj v vsakem drugem gledališkem delu videti goloto, če ne še kaj več, ter da bo v hollywoodskih filmih čedalje več pornografskih scen...
Ste prebrali kdaj prilogo Dela imenovano Polet? Znotraj koristni nasveti o rekreaciji teku, testi tekaških čevljev itd., na naslovnici pa ženski akt...
Mislite, da bi ljudje vrgli Polet (ki ga ob nakupu Derla dobiš brezplačno) kar stran, če ne bi bilo spredaj tiste nagice?
Kot da ne obstajajo stotine milijonov boljših fotografij golote na internetu?