Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Marketinško križarjenje 2018
-
SeminarjiKomentarji: 0 31.01.2018
Ste nostalgični glede prihodnosti?
V svoji karieri sem spoznal več tisoč podjetnikov.
Do sedaj še nisem srečal nobenega, ki bi konstantno delal samo 4 ure tedensko, ki bi mu uspelo čez noč ali brez dela, po srečnem naključju. Uspeh je vedno rezultat ciljno usmerjene aktivnosti.
Značilnost vseh uspešnih podjetnikov?
Usmerjeni so v prihodnost. Živijo in delajo v današnjem trenutku, z mislimi in domišljijo pa so v prihodnosti. Obujanje spominov na stare dobre čase v poslu ni produktivno.
Obujati moramo »spomine« na dobre NOVE čase.
Biti moramo nostalgični glede prihodnosti. Ker nam le optimistična usmeritev v prihodnost lahko pomaga, da bo do lepša prihodnost res prišla.
Ste za eno nostalgično usmeritev v bližnjo prihodnost?
Vabim vas, da se mi pridružite na marketinškem križarjenju.
Združili bomo prijetno s koristnim. Križarjenje po Sredozemlju, v družbi vam podobnih, uspešnih podjetnikov. Vse to začinjeno z marketinškimi predavanji, brainstormingi in veliko mreženja.
Poglejte, kaj sem pripravil za vas, pridružite se nam.