Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Prava resnica o številu udeležencev na protestih?
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 0 24.02.2013
Koliko protestnikov je bilo v petek (saj veste kateri petek mislim) v središču Ljubljane dopoldne in koliko popoldne?
Ljudi je bilo natančno toliko, kot jih je bilo. Dalo bi se jih celo zelo dobro prešteti. Ampak do natančnega in objektivnega štetja ne bo prišlo.
Število protestnikov je namreč odvisno od tega, KDO jih šteje.
Če navijate za dopoldansko izmeno, boste napihnili dopoldanske številke in zmanjšali popoldanske. In obratno, če navijate za popoldansko izmeno, boste zmanjšali dopoldansko številko in povečali popoldansko.
Pa smo spet pri marketingu in prodaji. Tudi pri prodaji se moramo zavedati, da je objektivna resnica ena sama. Recimo, kako dober je res vaš izdelek ali kako dobre so vaše storitve. Recimo tudi, da je to mogoče izmeriti. Ampak ta objektivna resnica ni pomembna!
Pomembno je, kaj si vaši kupci mislijo o vas in o vašem izdelku ali storitvi.
Percepcija je vse.
Kar kupci mislijo, je res. Če kupci mislijo, da ste dražji in manj kakovostni od konkurence (čeprav to ni res), je to vaš problem.
Kupci glasujejo po svoji vesti (in s svojimi denarnicami) in če zamenjajo svoj denar za konkurenčni izdelek, je to vaš problem.
Jankovič in Janša sta bila pred pol leta čisto enaka, kot sta danes.
Spremenila se je samo percepcija, dojemanje ljudi. Mnogi sedaj o njiju razmišljajo drugače, kot so razmišljali in verjeli še pred kratkim. Izdelek je ostal isti, kupci pa ga doživljajo drugače.
Na mnenje ljudi o vaših izdelkih in storitvah lahko vplivate. Ljudi se da v marsikaj prepričati. Samo vedeti morate, kako.
Če boste v tem tednu kupili knjigo mojega prijatelja Davea Lakhanija »Prepričevanje«, vas bom povabil še na brezplačni spletni seminar (webinar), kjer bom eno uro govoril o uspešnem prepričevanju. Datum webinarja bom objavil kmalu.