Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Zdravo podjetje
-
SeminarjiKomentarji: 0 10.10.2012
Kaj si ljudje najbolj želimo?
Zdravja.
O zdravju lahko govorimo tudi v kontekstu podjetja. Zdravo podjetje je tisto, ki lastnikom prinaša več denarja, kot so ga vanj vložili. Z zdravim podjetjem pa so prav tako zadovoljni tudi zaposleni, stranke, dobavitelji, davčna uprava …
Za zdravje moramo nekaj narediti. Pomaga, če živimo zdravo, pomaga, če gremo na kakšen preventivni pregled, pomaga, če s posvetujemo s specialisti za različna področja.
Za vas smo pripravili nekaj posebnega.
Marketinško superkonferenco z naslovom Zdravo podjetje. In tudi »napotnico« za celo vrsto pregledov pri specialistih za različna področja poslovanja vašega podjetja.
Za vas sem posnel tale kratek video.
Več informacij o tem, kako poskrbeti, da bo vaše podjetje (še naprej) zdravo, boste našli tukaj.