Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Žena je bila kriva!
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 5 16.12.2006
Direktni marketing v soboto dopoldne ... Žena me je poslala v trgovino. Z listkom seveda. Poglejte si listek in ocenite, kdo je kriv, da iz trgovine nisem prinesel tudi žemljic.
No, kdo je kriv?
Mar kje na listku vidite izpisano "žemljice"?
Tudi jaz nisem videl. Logično. Videl pa nisem zato, ker so bile žemljice napisane na drugi strani listka ... In nikjer ni pisalo, da naj listek obrnem in pogledam, če kaj piše tudi na zadnji strani.
Če bi moja žena poslušala moje predavanje o 17 kozmetičnih izboljšavah, ki povečajo odziv na vsako akcijo direktnega marketinga, bi listek izgledal takole:
In jaz bi žemljice prinesel domov že v prvem poizkusu ...
Včasih odločajo malenkosti. Ena od malenkosti s katero lahko povečate odziv na vaše ponudbe je, da nobeno stran ne zaključite s piko, pač pa naj se stavek nadaljuje na naslednji strani. In kakšno opozorilo v stilu "obrnite prosim" tudi ne škodi. Ne govorimo o dramatično višjih odzivih, ampak vsaka malenkost šteje.
p.s. v resnici ni bilo čisto tako, kot sem napisal. Zadnjo stran listka sem opazil v vrsti pred blagajno, ne pa šele doma. Drugič bom seveda bolj pozoren in bom takoj pogledal na obe strani. No, ampak, če ne bi bilo moje drage žene in njenega listka, vi danes ne bi tega brali. Kot sem napisal v naslovu, kriva je žena. :)
sicer pa bi žena lahko izpisala večji listek, na katerega bi vse prišlo na eno stran - očitno se one ne učijo iz naših napak, ampak smo vedno mi tisti, ki smo krivi, da ne pogledamo na drugo stran listka.